-
61. Data: 2010-03-16 12:44:05
Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
Od: Don Pedro <n...@o...pl>
(pj) pisze:
> W dniu 2010-03-16 07:47, Don Pedro pisze:
>
>> Eee, ja byłem zadowolony. Pomijając wszelkie typowe usterki dla dużych
>> singli, to całkiem fajne moto. Miejsca na nim tyle samo co na Intruderze
>> 800,
>
> że co proszę?! :o
>
> poza tym VS800 to ma 21" z przodu i jako jedyny wygląda jak rasowy chopper
A żebyś wiedział. Kilka lat temu na ślubie Sebasana przesiadałem się z
LS650 na Lupusowego Intrudera kilka razy właśnie celem porównania. I
miejsca było dokładnie tyle samo.
pozdr
DP
TL-S
-
62. Data: 2010-03-16 12:54:59
Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
Od: "Kefir" <k...@r...pl>
EloU!
"kakmar" <k...@g...com> wrote in message
news:hnntv0$rc6$1@news.onet.pl...
> Dnia 16.03.2010 AZ <a...@g...com> napisał/a:
>>>
>> Kolega zapatrzony jest w klasyki i nie przekonasz go. Idealnym wyjsciem
>> byl
>> by jakis HD, klasyczny wyglad, konstrukcja niezmieniona od lat i ponoc
>> daje wrazenia jakich nie da zaden inny motocykl - tzn. japonskie podruby
>> motocykli.
>>
> Ale jakie klasyki. Oba pojazdy z tematu, to kupy, wyglądają jak koszmar
> szalonego hydraulika z zacięciem do tapicerki.
Dodam swoje 0,3 PLN: (IMO) klasyk ma ok. 2 garow (1-2), 2 kola (koniecznie
szprychowane), 2 wydechy, z wahacz wspiera sie w takim na 2 amortyzatorach.
Dobrze takze by mial "kopajke", za to nie powinien posiadac owiewki, chyba
ze malenka, mocowana na reflektorze/polkach, nie na osobnym stelażu.
Chlodzony powietrzem. Silnik jest w takim moto elementem ozdobnym, milo tez
jesli ma chromowany sygnal dzwiekowy i metalowe "nadwozie" (zadnych
plastikowych blotnikow, boczkow itp) Wygladem cos pomiedzy CZ350 a Bonnie,
od biedy W650. To jest klasyk.
>
> Niech mi ktoś wytłumaczy co jest klasycznego w tych pojazdach:
> <http://www.totalmotorcycle.com/photos/2003models/20
03-Suzuki-LS650Savagea.jpg>
> <http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/Kawasaki%2
0EN500%2087.jpg>
>
> Po za tym że obrażają poczucie dobrego smaku i jakiejkolwiek estetyki, a
> to ma całkiem sporą tradycję.
>
> To nie jest może piękne ale co najmniej przypomina motocykl:
> <http://www.fazer600.wz.cz/galeria/89-03/fazer055.jp
g>
Niech zgadne czym jezdzisz ;) Nie popadaj w skrajna "mojszosc", to troszke
dziecinne jest. Inna rzecz ze pytek marudny conajmniej jak dziecko, lecz on
tu jeszcze najmarniej rok przemarudzi zanim cos kupi, pozniej kupi jak
najtaniej i zacznie plakac jak go oszukali. Dziesiatki takich juz sie
przewinely. Ludzie w Polska marudne som.
--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
-
63. Data: 2010-03-16 13:33:41
Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
Od: kakmar <k...@g...com>
Dnia 16.03.2010 Kefir <k...@r...pl> napisał/a:
> EloU!
"kakmar" <k...@g...com> wrote in message
>> Ale jakie klasyki. Oba pojazdy z tematu, to kupy, wyglądają jak koszmar
>> szalonego hydraulika z zacięciem do tapicerki.
>
> Dodam swoje 0,3 PLN: (IMO) klasyk ma ok. 2 garow (1-2), 2 kola (koniecznie
> szprychowane), 2 wydechy, z wahacz wspiera sie w takim na 2 amortyzatorach.
Czytam i widzem to: <http://www.ducati.info.pl/gfx/1/4/1/1.jpg> i się
podoba.
> Dobrze takze by mial "kopajke", za to nie powinien posiadac owiewki, chyba
> ze malenka, mocowana na reflektorze/polkach, nie na osobnym stelażu.
> Chlodzony powietrzem. Silnik jest w takim moto elementem ozdobnym, milo tez
> jesli ma chromowany sygnal dzwiekowy i metalowe "nadwozie" (zadnych
> plastikowych blotnikow, boczkow itp) Wygladem cos pomiedzy CZ350 a Bonnie,
> od biedy W650. To jest klasyk.
A to to co?
<http://www.classic-motorbikes.com/scripts/show_imag
e.asp?ImageID=174079>
Wybacz, ale IMHO bardzo zawęziłeś, jest masę sprzętów z owiewką, bez
grama chromu o których bez wahania powiem że to klasyki. I będę się tego
trzymał.
Tym bardziej 1 czy 2 gary, no chyba że zapewnisz że to nie klasyk:
<http://motorbike-search-engine.co.uk/classic_bikes/
indian_401.jpg>
Wydaje mi się że klasykami stają się konstrukcje przełomowe w swojej
epoce z jakiegoś powodu, często wyznaczające kierunki rozwoju dla
kolejnych pokoleń maszyn. Nazywanie klasykami a nawet porównywanie
z takimi konstrukcjami paździerzy typu En 500, LS 650, w pale się nie
mieści.
>>
>> Niech mi ktoś wytłumaczy co jest klasycznego w tych pojazdach:
>> <http://www.totalmotorcycle.com/photos/2003models/20
03-Suzuki-LS650Savagea.jpg>
>> <http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/Kawasaki%2
0EN500%2087.jpg>
>>
>> Po za tym że obrażają poczucie dobrego smaku i jakiejkolwiek estetyki, a
>> to ma całkiem sporą tradycję.
>>
>> To nie jest może piękne ale co najmniej przypomina motocykl:
>> <http://www.fazer600.wz.cz/galeria/89-03/fazer055.jp
g>
>
> Niech zgadne czym jezdzisz ;) Nie popadaj w skrajna "mojszosc", to troszke
> dziecinne jest. Inna rzecz ze pytek marudny conajmniej jak dziecko, lecz on
Heh, nie jeżdżę fazerem, nigdy nie miałem fazera, ale się miałem okazję
przejechać. Nie lubię UJM, ale napiszę z przekonaniem że fazer jest
całkiem fajnym sprzętem do polatania.
> tu jeszcze najmarniej rok przemarudzi zanim cos kupi, pozniej kupi jak
> najtaniej i zacznie plakac jak go oszukali. Dziesiatki takich juz sie
> przewinely. Ludzie w Polska marudne som.
>
Czytałem z zainteresowaniem jak szukał czegoś ciekawego. Piszę sam nie
wiem dlaczego, pewnie po prostu mi gorzej.
--
kakmaratgmaildotcom
-
64. Data: 2010-03-16 13:58:40
Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
Od: "(pj)" <j...@g...com>
W dniu 2010-03-16 13:44, Don Pedro pisze:
> A żebyś wiedział. Kilka lat temu na ślubie Sebasana przesiadałem się z
> LS650 na Lupusowego Intrudera kilka razy właśnie celem porównania. I
> miejsca było dokładnie tyle samo.
No to: albo masz wąską dupę - brawo Dośka! - :-P ;-)
Albo miałeś NIEFABRYCZNE egzemplarze do porównania.
Howgh.
--
pozdr
pj
gsx1300r
K-coś tam więcej niż większość
-
65. Data: 2010-03-16 16:35:37
Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hnnoqn$3o2$...@n...onet.pl...
> Ty, no weź se kup tego fazera, się przynajmniej najeździsz, humor ci się
> poprawi. Jak se kupisz kolejnego paździerza, to dalej będziesz taki
> marudny.
Od siebie dodam, ze jak bedziesz w okolicy zielonej dziury to dam Ci sie
przymierzyc (jesli pod haslem "fazer" mamy FZS'a a nie FZR'a czy FZ'ta). Sie
bede powtarzal, ale po bandziorze, a wczesniej po MZ, ta maszyna jest
zajebista.
--
pzdr:
Ivam
-
66. Data: 2010-03-16 16:39:05
Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hnncoc$odm$...@i...gazeta.pl...
> P.S. Odetchalem z ulga tylko dlatego ze se odpusciles LS,
> pisz smialo jaki szaliczek, czy plaszczyk pasuje do sennej
Popieram - tez z ciekawoscia czytam Twojego bloga;)
--
pzdr:
Ivam
-
67. Data: 2010-03-16 16:51:19
Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
Od: falco <m...@w...pl>
Ivam pisze:
> Popieram - tez z ciekawoscia czytam Twojego bloga;)
>> Użytkownik "Tytus" napisał
>> P.S. Odetchalem z ulga tylko dlatego ze se odpusciles LS,
>> pisz smialo jaki szaliczek, czy plaszczyk pasuje do sennej
Szydercy! ;) Dobrze, że chociaż moim marudzeniem niektórym przysparzam
trochę humoru... ;)
P.S. Chłopaki, może i te Wasze plastiki, fazery czy inne bandziory są
szybkie, wściekłe, latają, laski same nogi rozkładają, ale... to dla
mnie tylko (bez urazy) kupa plastiku.
Tak samo wszelkie nowoczesne auta, co z tego, że wygodne, naszpikowane
elektroniką czy z (a)klimatyzacją...
Dla mnie nie mają najważniejszego, czyli tego czegoś, dla mnie są
zwyczajnymi dupowozami z miejsca A do Z ;)
Czy to się komuś podoba czy nie ja mam zupełnie inną wizję czy to na 2
czy 4 oo a że długo to trwa, cóż...
Dzięki wszystkim za konkrety, zarówno podsyłane na pryw jak i na precla.
To mówiłem ja - falco maruda ;) ;) ;)
--
Pozdr! falco
Jagermeister 1.6+kilka koników...
-
68. Data: 2010-03-16 17:08:33
Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
On Tue, 16 Mar 2010 17:51:19 +0100, falco <m...@w...pl> wrote:
[...]
> P.S. Chłopaki, może i te Wasze plastiki, fazery czy inne bandziory są
> szybkie, wściekłe, latają, laski same nogi rozkładają, ale... to dla
> mnie tylko (bez urazy) kupa plastiku.
> Tak samo wszelkie nowoczesne auta, co z tego, że wygodne, naszpikowane
> elektroniką czy z (a)klimatyzacją...
Ale antybiotyków i szczepionek nie tępisz? ;->
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650
-
69. Data: 2010-03-16 17:13:31
Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
Od: falco <m...@w...pl>
Leszek Karlik pisze:
> Ale antybiotyków i szczepionek nie tępisz? ;->
hehehe... z racji zawodu moich rodzicieli gdzieś bym mógł... ;)
--
Pozdr! falco
SenNa... Jawa 356 '58 175
-
70. Data: 2010-03-16 17:53:05
Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
Od: kakmar <k...@g...com>
Dnia 16.03.2010 falco <m...@w...pl> napisał/a:
>
> Szydercy! ;) Dobrze, że chociaż moim marudzeniem niektórym przysparzam
> trochę humoru... ;)
>
> P.S. Chłopaki, może i te Wasze plastiki, fazery czy inne bandziory są
> szybkie, wściekłe, latają, laski same nogi rozkładają, ale... to dla
> mnie tylko (bez urazy) kupa plastiku.
Jednym z najważniejszych celów jaki przyświecał twórcom motocykli, zaraz
po tym jak zaczęły jako tako jeździć, było zapierdalanie.
Tak właśnie szybciej, kosztem wszystkiego innego, tylko szybciej.
W ww. celu powstało większość (jeśli nie wszystkie) przełomowych maszyn w
historii. Te które są budowane obecnie też w jakiejś części służą
dokładnie temu samemu. Pomijając fabryczne "customy", Goldwingi i
turystyczne enduro i część UJM. Zostają głównie maszyny gdzie większość
konstrukcji podporządkowana jest jeździe, ze specjalizacją w teren
lub asfalt.
> Tak samo wszelkie nowoczesne auta, co z tego, że wygodne, naszpikowane
> elektroniką czy z (a)klimatyzacją...
> Dla mnie nie mają najważniejszego, czyli tego czegoś, dla mnie są
> zwyczajnymi dupowozami z miejsca A do Z ;)
To nie kupuj turystycznego enduro. Kasy masz na ~10latka, a pierdolisz
jak potrącony przez nowy naszpikowane elektroniką auto. Kup se fazera a
z elektroniki to znajdziesz tam tylko sterowanie zapłonem.
Pomijając skutery i UJM 125~250 to właściwie ciężko znaleźć taki
motocykl, chyba że z A do Z, to jakoś inaczej niż zwykle z A do B.
Zresztą pomijając wyjątki, to trudno ci będzie znaleźć naszpikowany
elektroniką motocykl z tego okresu.
>
> Czy to się komuś podoba czy nie ja mam zupełnie inną wizję czy to na 2
> czy 4 oo a że długo to trwa, cóż...
> Dzięki wszystkim za konkrety, zarówno podsyłane na pryw jak i na precla.
>
Se musisz chyba sam maszynę zbudować.
--
kakmaratgmaildotcom