eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKawasaki En 500, Suzuki LS 650
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 109

  • 61. Data: 2010-03-16 12:44:05
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    (pj) pisze:
    > W dniu 2010-03-16 07:47, Don Pedro pisze:
    >
    >> Eee, ja byłem zadowolony. Pomijając wszelkie typowe usterki dla dużych
    >> singli, to całkiem fajne moto. Miejsca na nim tyle samo co na Intruderze
    >> 800,
    >
    > że co proszę?! :o
    >
    > poza tym VS800 to ma 21" z przodu i jako jedyny wygląda jak rasowy chopper

    A żebyś wiedział. Kilka lat temu na ślubie Sebasana przesiadałem się z
    LS650 na Lupusowego Intrudera kilka razy właśnie celem porównania. I
    miejsca było dokładnie tyle samo.

    pozdr
    DP
    TL-S


  • 62. Data: 2010-03-16 12:54:59
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    EloU!
    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message
    news:hnntv0$rc6$1@news.onet.pl...
    > Dnia 16.03.2010 AZ <a...@g...com> napisał/a:
    >>>
    >> Kolega zapatrzony jest w klasyki i nie przekonasz go. Idealnym wyjsciem
    >> byl
    >> by jakis HD, klasyczny wyglad, konstrukcja niezmieniona od lat i ponoc
    >> daje wrazenia jakich nie da zaden inny motocykl - tzn. japonskie podruby
    >> motocykli.
    >>
    > Ale jakie klasyki. Oba pojazdy z tematu, to kupy, wyglądają jak koszmar
    > szalonego hydraulika z zacięciem do tapicerki.

    Dodam swoje 0,3 PLN: (IMO) klasyk ma ok. 2 garow (1-2), 2 kola (koniecznie
    szprychowane), 2 wydechy, z wahacz wspiera sie w takim na 2 amortyzatorach.
    Dobrze takze by mial "kopajke", za to nie powinien posiadac owiewki, chyba
    ze malenka, mocowana na reflektorze/polkach, nie na osobnym stelażu.
    Chlodzony powietrzem. Silnik jest w takim moto elementem ozdobnym, milo tez
    jesli ma chromowany sygnal dzwiekowy i metalowe "nadwozie" (zadnych
    plastikowych blotnikow, boczkow itp) Wygladem cos pomiedzy CZ350 a Bonnie,
    od biedy W650. To jest klasyk.

    >
    > Niech mi ktoś wytłumaczy co jest klasycznego w tych pojazdach:
    > <http://www.totalmotorcycle.com/photos/2003models/20
    03-Suzuki-LS650Savagea.jpg>
    > <http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/Kawasaki%2
    0EN500%2087.jpg>
    >
    > Po za tym że obrażają poczucie dobrego smaku i jakiejkolwiek estetyki, a
    > to ma całkiem sporą tradycję.
    >
    > To nie jest może piękne ale co najmniej przypomina motocykl:
    > <http://www.fazer600.wz.cz/galeria/89-03/fazer055.jp
    g>

    Niech zgadne czym jezdzisz ;) Nie popadaj w skrajna "mojszosc", to troszke
    dziecinne jest. Inna rzecz ze pytek marudny conajmniej jak dziecko, lecz on
    tu jeszcze najmarniej rok przemarudzi zanim cos kupi, pozniej kupi jak
    najtaniej i zacznie plakac jak go oszukali. Dziesiatki takich juz sie
    przewinely. Ludzie w Polska marudne som.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
    Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj
    NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta


  • 63. Data: 2010-03-16 13:33:41
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 16.03.2010 Kefir <k...@r...pl> napisał/a:
    > EloU!
    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message
    >> Ale jakie klasyki. Oba pojazdy z tematu, to kupy, wyglądają jak koszmar
    >> szalonego hydraulika z zacięciem do tapicerki.
    >
    > Dodam swoje 0,3 PLN: (IMO) klasyk ma ok. 2 garow (1-2), 2 kola (koniecznie
    > szprychowane), 2 wydechy, z wahacz wspiera sie w takim na 2 amortyzatorach.

    Czytam i widzem to: <http://www.ducati.info.pl/gfx/1/4/1/1.jpg> i się
    podoba.

    > Dobrze takze by mial "kopajke", za to nie powinien posiadac owiewki, chyba
    > ze malenka, mocowana na reflektorze/polkach, nie na osobnym stelażu.
    > Chlodzony powietrzem. Silnik jest w takim moto elementem ozdobnym, milo tez
    > jesli ma chromowany sygnal dzwiekowy i metalowe "nadwozie" (zadnych
    > plastikowych blotnikow, boczkow itp) Wygladem cos pomiedzy CZ350 a Bonnie,
    > od biedy W650. To jest klasyk.

    A to to co?
    <http://www.classic-motorbikes.com/scripts/show_imag
    e.asp?ImageID=174079>

    Wybacz, ale IMHO bardzo zawęziłeś, jest masę sprzętów z owiewką, bez
    grama chromu o których bez wahania powiem że to klasyki. I będę się tego
    trzymał.
    Tym bardziej 1 czy 2 gary, no chyba że zapewnisz że to nie klasyk:
    <http://motorbike-search-engine.co.uk/classic_bikes/
    indian_401.jpg>

    Wydaje mi się że klasykami stają się konstrukcje przełomowe w swojej
    epoce z jakiegoś powodu, często wyznaczające kierunki rozwoju dla
    kolejnych pokoleń maszyn. Nazywanie klasykami a nawet porównywanie
    z takimi konstrukcjami paździerzy typu En 500, LS 650, w pale się nie
    mieści.

    >>
    >> Niech mi ktoś wytłumaczy co jest klasycznego w tych pojazdach:
    >> <http://www.totalmotorcycle.com/photos/2003models/20
    03-Suzuki-LS650Savagea.jpg>
    >> <http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/Kawasaki%2
    0EN500%2087.jpg>
    >>
    >> Po za tym że obrażają poczucie dobrego smaku i jakiejkolwiek estetyki, a
    >> to ma całkiem sporą tradycję.
    >>
    >> To nie jest może piękne ale co najmniej przypomina motocykl:
    >> <http://www.fazer600.wz.cz/galeria/89-03/fazer055.jp
    g>
    >
    > Niech zgadne czym jezdzisz ;) Nie popadaj w skrajna "mojszosc", to troszke
    > dziecinne jest. Inna rzecz ze pytek marudny conajmniej jak dziecko, lecz on

    Heh, nie jeżdżę fazerem, nigdy nie miałem fazera, ale się miałem okazję
    przejechać. Nie lubię UJM, ale napiszę z przekonaniem że fazer jest
    całkiem fajnym sprzętem do polatania.

    > tu jeszcze najmarniej rok przemarudzi zanim cos kupi, pozniej kupi jak
    > najtaniej i zacznie plakac jak go oszukali. Dziesiatki takich juz sie
    > przewinely. Ludzie w Polska marudne som.
    >
    Czytałem z zainteresowaniem jak szukał czegoś ciekawego. Piszę sam nie
    wiem dlaczego, pewnie po prostu mi gorzej.

    --
    kakmaratgmaildotcom


  • 64. Data: 2010-03-16 13:58:40
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-03-16 13:44, Don Pedro pisze:

    > A żebyś wiedział. Kilka lat temu na ślubie Sebasana przesiadałem się z
    > LS650 na Lupusowego Intrudera kilka razy właśnie celem porównania. I
    > miejsca było dokładnie tyle samo.

    No to: albo masz wąską dupę - brawo Dośka! - :-P ;-)

    Albo miałeś NIEFABRYCZNE egzemplarze do porównania.

    Howgh.

    --
    pozdr
    pj
    gsx1300r
    K-coś tam więcej niż większość


  • 65. Data: 2010-03-16 16:35:37
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hnnoqn$3o2$...@n...onet.pl...
    > Ty, no weź se kup tego fazera, się przynajmniej najeździsz, humor ci się
    > poprawi. Jak se kupisz kolejnego paździerza, to dalej będziesz taki
    > marudny.

    Od siebie dodam, ze jak bedziesz w okolicy zielonej dziury to dam Ci sie
    przymierzyc (jesli pod haslem "fazer" mamy FZS'a a nie FZR'a czy FZ'ta). Sie
    bede powtarzal, ale po bandziorze, a wczesniej po MZ, ta maszyna jest
    zajebista.

    --
    pzdr:
    Ivam


  • 66. Data: 2010-03-16 16:39:05
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hnncoc$odm$...@i...gazeta.pl...
    > P.S. Odetchalem z ulga tylko dlatego ze se odpusciles LS,
    > pisz smialo jaki szaliczek, czy plaszczyk pasuje do sennej

    Popieram - tez z ciekawoscia czytam Twojego bloga;)

    --
    pzdr:
    Ivam


  • 67. Data: 2010-03-16 16:51:19
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: falco <m...@w...pl>

    Ivam pisze:
    > Popieram - tez z ciekawoscia czytam Twojego bloga;)

    >> Użytkownik "Tytus" napisał
    >> P.S. Odetchalem z ulga tylko dlatego ze se odpusciles LS,
    >> pisz smialo jaki szaliczek, czy plaszczyk pasuje do sennej

    Szydercy! ;) Dobrze, że chociaż moim marudzeniem niektórym przysparzam
    trochę humoru... ;)

    P.S. Chłopaki, może i te Wasze plastiki, fazery czy inne bandziory są
    szybkie, wściekłe, latają, laski same nogi rozkładają, ale... to dla
    mnie tylko (bez urazy) kupa plastiku.
    Tak samo wszelkie nowoczesne auta, co z tego, że wygodne, naszpikowane
    elektroniką czy z (a)klimatyzacją...
    Dla mnie nie mają najważniejszego, czyli tego czegoś, dla mnie są
    zwyczajnymi dupowozami z miejsca A do Z ;)

    Czy to się komuś podoba czy nie ja mam zupełnie inną wizję czy to na 2
    czy 4 oo a że długo to trwa, cóż...
    Dzięki wszystkim za konkrety, zarówno podsyłane na pryw jak i na precla.

    To mówiłem ja - falco maruda ;) ;) ;)



    --
    Pozdr! falco
    Jagermeister 1.6+kilka koników...


  • 68. Data: 2010-03-16 17:08:33
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 16 Mar 2010 17:51:19 +0100, falco <m...@w...pl> wrote:

    [...]
    > P.S. Chłopaki, może i te Wasze plastiki, fazery czy inne bandziory są
    > szybkie, wściekłe, latają, laski same nogi rozkładają, ale... to dla
    > mnie tylko (bez urazy) kupa plastiku.
    > Tak samo wszelkie nowoczesne auta, co z tego, że wygodne, naszpikowane
    > elektroniką czy z (a)klimatyzacją...

    Ale antybiotyków i szczepionek nie tępisz? ;->

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650


  • 69. Data: 2010-03-16 17:13:31
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: falco <m...@w...pl>

    Leszek Karlik pisze:

    > Ale antybiotyków i szczepionek nie tępisz? ;->
    hehehe... z racji zawodu moich rodzicieli gdzieś bym mógł... ;)


    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175


  • 70. Data: 2010-03-16 17:53:05
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 16.03.2010 falco <m...@w...pl> napisał/a:
    >
    > Szydercy! ;) Dobrze, że chociaż moim marudzeniem niektórym przysparzam
    > trochę humoru... ;)
    >
    > P.S. Chłopaki, może i te Wasze plastiki, fazery czy inne bandziory są
    > szybkie, wściekłe, latają, laski same nogi rozkładają, ale... to dla
    > mnie tylko (bez urazy) kupa plastiku.

    Jednym z najważniejszych celów jaki przyświecał twórcom motocykli, zaraz
    po tym jak zaczęły jako tako jeździć, było zapierdalanie.
    Tak właśnie szybciej, kosztem wszystkiego innego, tylko szybciej.

    W ww. celu powstało większość (jeśli nie wszystkie) przełomowych maszyn w
    historii. Te które są budowane obecnie też w jakiejś części służą
    dokładnie temu samemu. Pomijając fabryczne "customy", Goldwingi i
    turystyczne enduro i część UJM. Zostają głównie maszyny gdzie większość
    konstrukcji podporządkowana jest jeździe, ze specjalizacją w teren
    lub asfalt.

    > Tak samo wszelkie nowoczesne auta, co z tego, że wygodne, naszpikowane
    > elektroniką czy z (a)klimatyzacją...
    > Dla mnie nie mają najważniejszego, czyli tego czegoś, dla mnie są
    > zwyczajnymi dupowozami z miejsca A do Z ;)

    To nie kupuj turystycznego enduro. Kasy masz na ~10latka, a pierdolisz
    jak potrącony przez nowy naszpikowane elektroniką auto. Kup se fazera a
    z elektroniki to znajdziesz tam tylko sterowanie zapłonem.

    Pomijając skutery i UJM 125~250 to właściwie ciężko znaleźć taki
    motocykl, chyba że z A do Z, to jakoś inaczej niż zwykle z A do B.

    Zresztą pomijając wyjątki, to trudno ci będzie znaleźć naszpikowany
    elektroniką motocykl z tego okresu.
    >
    > Czy to się komuś podoba czy nie ja mam zupełnie inną wizję czy to na 2
    > czy 4 oo a że długo to trwa, cóż...
    > Dzięki wszystkim za konkrety, zarówno podsyłane na pryw jak i na precla.
    >
    Se musisz chyba sam maszynę zbudować.

    --
    kakmaratgmaildotcom

strony : 1 ... 6 . [ 7 ] . 8 ... 11


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: