  • 101. Data: 2010-03-18 06:46:44
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: n...@s...com

    On Wed, 17 Mar 2010 20:49:35 +0100, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Trza byc cierpliwym i nie ograniczac sie do beznadziejnego Aledrogo.
    >Ebay jest wielki i ma wszystko, czasami tylko trzeba troche poczekac.

    Ale pisalismy o czesciach nowych, u dilera. Na jebajde oczywiscie
    mozna kupic wszystko, ale nie zawsze chce sie czekac i tracic sezon z
    popsutym moturem.

    >Przyznaje Ci racje. Mam pelon niepotrzebnych mi klamotow ktore kupilem
    >tylko dlatego ze kosztowaly 1-5 Euro :)

    Kolekcjoner :P

    pozdr
    newrom
    PS. wlasnie, ile kosztuja klamoty ktore umozliwia przesuniecie
    podnozkow razem z dzwigniami sporciaka 1200c do tylu?
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 102. Data: 2010-03-18 07:40:14
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-18 07:46, n...@s...com pisze:

    > Ale pisalismy o czesciach nowych, u dilera.

    Ja tu widze dyskusje o uzywkach

    > Na jebajde oczywiscie mozna kupic wszystko,

    i na jebajcom. Ostatnio hamerykance coraz chetniej sla paki do Europy.
    Chyba w koncu zalapali ze to dobry biznes bo Europa bogatsza i chetniej
    placi.

    > ale nie zawsze chce sie czekac i tracic sezon z
    > popsutym moturem.

    Nie wiem jak trzeba go popsuc zeby stracic sezon. Chyba ze w wypadku ale
    wtedy to inna baja.

    > Kolekcjoner :P

    A wlasnie ze nie. Czesto jest tak ze ktos znajomy czegos szuka a ja
    mowie "AHA !!, mam to w garazu na gwozdziu" :)

    > PS. wlasnie, ile kosztuja klamoty ktore umozliwia przesuniecie
    > podnozkow razem z dzwigniami sporciaka 1200c do tylu?

    Pff. Kupic za kilkadziesiat jewro zestaw podnozkow ze standardowego
    Sporta. Albo sie z kims pamieniac. 90% uzytkownikow zwyklych sportow na
    to pojdzie, nawet z doplata. Bo kazdy prawie chce miec nogi do przodu a
    nie kazdego stac na drogie kit-y.
    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 103. Data: 2010-03-18 07:42:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Zeby nie bylo ze zmyslam :) http://tinyurl.com/yzaatfo

  • 104. Data: 2010-03-18 08:00:28
    Od: falco <m...@w...pl>

    Monster pisze:

    > Prawie zgadłeś,bloczki granitowe,niestety w błocie latamy dość daleko od
    > Wawy,zresztą tu gór nie ma:-/

    Płyty chodnikowe dobrze się sprawdzają z przodu w... Garbusie... ;)
    Jak nie ma, jak jest... Górka Szczęśliwicka... albo śmieciara... ;););)

    --
    Pozdr!
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 105. Data: 2010-03-18 08:52:53
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    (pj) pisze:

    > No to: albo masz wąską dupę - brawo Dośka! - :-P ;-)

    No pod względem szerokości to tym bardziej oba te motocykle wyglądają
    mocno podobnie.

    > Albo miałeś NIEFABRYCZNE egzemplarze do porównania.

    AFAIK to moto Lupusa miało niefabryczną kierownicę (drag bar), ale
    reszta sprawiała wrażenie oryginału. Savage był fabryczny, bez spacerówek.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 106. Data: 2010-03-18 10:35:06
    Od: n...@s...com

    On Thu, 18 Mar 2010 08:42:22 +0100, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Zeby nie bylo ze zmyslam :) http://tinyurl.com/yzaatfo

    Dzieki :)

    pozdr
    newrom

  • 107. Data: 2010-03-25 22:42:27
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    jarek67 pisze:
    [...]
    > no i tak na boczku nie wytrzymalem i musialem sie ujawnic.

    I bardzo dobrze :)

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 108. Data: 2010-04-07 08:38:01
    Od: Small <d...@a...pl>

    W dniu 17-03-2010 09:11, zbigi pisze:

    > Chyba zabraklo slowka "nie" przed zwrotem "nadaje sie"? :)

    Witam

    Spokojnie nadaje sie, mam 182cm, jezdzilem EN500 przez 3 sezony. Bylo
    Bardzo wygodnie, zadnych problemow ze wzrostem. Szyby nigdy nie kupilem,
    wiec problem z muchami, ale bez szyby wygladal ladniej. Jako ze to byl
    moj pierwszy motocykl wrazenia pozostaly fajne. Teraz po latach
    podsumowujac:

    1. Zdecydowanie za maly zbiornik paliwa, przy 100-120 km/h jeszcze na
    170 km stykalo, ale powyzej 120 km/h szukalem nerwowo stacji benzynowej
    juz po przejechaniu 100 km, paliwa starczalo do okolo 140-150km
    2. Zdecydowanie 1 osobowy, amortyzatory z tylu to porazka we 2.
    3. Jak szukasz choppera to odradzam, nie ten klimat, z drugiej strony
    wyglad tego motocykla oceniam jako "bardzo ladny" Klasyczna linia,
    troche chromu, ladne chromowane dodatki, podoba sie.
    4. Naped pasem bardzo fajna rzecz, zadnego syfu. Potem chyba lancuch
    byl, moj mial pas.
    5. Jak na 500 ma odejscie, slabo skreca, slabo hamuje, ale w tej klasie
    i tak chyba niezle.
    6. Widzialem kilka egzemplarzy, duzo z nich ma wgniecenie na baku od
    kierunkow, to chyba standard, chociaz ja nigdy nie uderzylem, nie wiem
    moze przy glebie parkingowej to sie zdarza. Moj tez mial.
    7. Uwazaj na zbiornik paliwa, potrafi rdzewiec od srodka, to zreszta
    chyba jedyny problem jaki mialem z EN500

    pozdrawiam

    Small
    GSX750F

  • 109. Data: 2010-04-13 13:27:01
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Small pisze:

    > Spokojnie nadaje sie, mam 182cm, jezdzilem EN500 przez 3 sezony. Bylo
    > Bardzo wygodnie, zadnych problemow ze wzrostem.

    Kurde. Ja mam 184 i dla mnie ten motocykl byl zdecydowanie za maly. W
    sensie, ze za malo miejsca na nogi.

    > Jako ze to byl moj pierwszy motocykl wrazenia pozostaly fajne.

    Aaaa... To moze dlatego ne byl dla ciebie za maly ;)
    No chyba, ze ja mam nieproporcjonalna budowe ciala. Albo ty. :)

> [...]
    > 170 km stykalo, ale powyzej 120 km/h szukalem nerwowo stacji benzynowej
    > juz po przejechaniu 100 km, paliwa starczalo do okolo 140-150km

    W sam raz, zeby dac odpoczac kregoslupowi od cholernie wygodnej pozycji
    ;) No chyba, ze jezdzie sie gladziutka szosa, to faktycznie odpoczynek
    ten potrzebny nie jest...

    > 3. Jak szukasz choppera to odradzam, nie ten klimat, z drugiej strony
    > wyglad tego motocykla oceniam jako "bardzo ladny" Klasyczna linia,
    > troche chromu, ladne chromowane dodatki, podoba sie.

    Sie przyznam - bardzo ladny motur :)
    Polemizuje tylko ze stwierdzeniem, ze wysokiemu bedzie na nim dobrze
    (podobnie jak i na Virago 535).
    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)