  • Data: 2010-03-18 07:40:14
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-18 07:46, n...@s...com pisze:

    > Ale pisalismy o czesciach nowych, u dilera.

    Ja tu widze dyskusje o uzywkach

    > Na jebajde oczywiscie mozna kupic wszystko,

    i na jebajcom. Ostatnio hamerykance coraz chetniej sla paki do Europy.
    Chyba w koncu zalapali ze to dobry biznes bo Europa bogatsza i chetniej
    placi.

    > ale nie zawsze chce sie czekac i tracic sezon z
    > popsutym moturem.

    Nie wiem jak trzeba go popsuc zeby stracic sezon. Chyba ze w wypadku ale
    wtedy to inna baja.

    > Kolekcjoner :P

    A wlasnie ze nie. Czesto jest tak ze ktos znajomy czegos szuka a ja
    mowie "AHA !!, mam to w garazu na gwozdziu" :)

    > PS. wlasnie, ile kosztuja klamoty ktore umozliwia przesuniecie
    > podnozkow razem z dzwigniami sporciaka 1200c do tylu?

    Pff. Kupic za kilkadziesiat jewro zestaw podnozkow ze standardowego
    Sporta. Albo sie z kims pamieniac. 90% uzytkownikow zwyklych sportow na
    to pojdzie, nawet z doplata. Bo kazdy prawie chce miec nogi do przodu a
    nie kazdego stac na drogie kit-y.
    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!