  • Data: 2010-04-13 13:27:01
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Small pisze:

    > Spokojnie nadaje sie, mam 182cm, jezdzilem EN500 przez 3 sezony. Bylo
    > Bardzo wygodnie, zadnych problemow ze wzrostem.

    Kurde. Ja mam 184 i dla mnie ten motocykl byl zdecydowanie za maly. W
    sensie, ze za malo miejsca na nogi.

    > Jako ze to byl moj pierwszy motocykl wrazenia pozostaly fajne.

    Aaaa... To moze dlatego ne byl dla ciebie za maly ;)
    No chyba, ze ja mam nieproporcjonalna budowe ciala. Albo ty. :)

    > Teraz po latach podsumowujac:
    > 1. Zdecydowanie za maly zbiornik paliwa, przy 100-120 km/h jeszcze na
    > 170 km stykalo, ale powyzej 120 km/h szukalem nerwowo stacji benzynowej
    > juz po przejechaniu 100 km, paliwa starczalo do okolo 140-150km

    W sam raz, zeby dac odpoczac kregoslupowi od cholernie wygodnej pozycji
    ;) No chyba, ze jezdzie sie gladziutka szosa, to faktycznie odpoczynek
    ten potrzebny nie jest...

    > 3. Jak szukasz choppera to odradzam, nie ten klimat, z drugiej strony
    > wyglad tego motocykla oceniam jako "bardzo ladny" Klasyczna linia,
    > troche chromu, ladne chromowane dodatki, podoba sie.

    Sie przyznam - bardzo ladny motur :)
    Polemizuje tylko ze stwierdzeniem, ze wysokiemu bedzie na nim dobrze
    (podobnie jak i na Virago 535).
    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)