  • Data: 2010-04-07 08:38:01
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: Small <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-03-2010 09:11, zbigi pisze:

    > Chyba zabraklo slowka "nie" przed zwrotem "nadaje sie"? :)

    Witam

    Spokojnie nadaje sie, mam 182cm, jezdzilem EN500 przez 3 sezony. Bylo
    Bardzo wygodnie, zadnych problemow ze wzrostem. Szyby nigdy nie kupilem,
    wiec problem z muchami, ale bez szyby wygladal ladniej. Jako ze to byl
    moj pierwszy motocykl wrazenia pozostaly fajne. Teraz po latach
    podsumowujac:

    1. Zdecydowanie za maly zbiornik paliwa, przy 100-120 km/h jeszcze na
    170 km stykalo, ale powyzej 120 km/h szukalem nerwowo stacji benzynowej
    juz po przejechaniu 100 km, paliwa starczalo do okolo 140-150km
    2. Zdecydowanie 1 osobowy, amortyzatory z tylu to porazka we 2.
    3. Jak szukasz choppera to odradzam, nie ten klimat, z drugiej strony
    wyglad tego motocykla oceniam jako "bardzo ladny" Klasyczna linia,
    troche chromu, ladne chromowane dodatki, podoba sie.
    4. Naped pasem bardzo fajna rzecz, zadnego syfu. Potem chyba lancuch
    byl, moj mial pas.
    5. Jak na 500 ma odejscie, slabo skreca, slabo hamuje, ale w tej klasie
    i tak chyba niezle.
    6. Widzialem kilka egzemplarzy, duzo z nich ma wgniecenie na baku od
    kierunkow, to chyba standard, chociaz ja nigdy nie uderzylem, nie wiem
    moze przy glebie parkingowej to sie zdarza. Moj tez mial.
    7. Uwazaj na zbiornik paliwa, potrafi rdzewiec od srodka, to zreszta
    chyba jedyny problem jaki mialem z EN500

    pozdrawiam

    Small
    GSX750F