  • Data: 2010-03-18 06:46:44
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: n...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Mar 2010 20:49:35 +0100, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Trza byc cierpliwym i nie ograniczac sie do beznadziejnego Aledrogo.
    >Ebay jest wielki i ma wszystko, czasami tylko trzeba troche poczekac.

    Ale pisalismy o czesciach nowych, u dilera. Na jebajde oczywiscie
    mozna kupic wszystko, ale nie zawsze chce sie czekac i tracic sezon z
    popsutym moturem.

    >Przyznaje Ci racje. Mam pelon niepotrzebnych mi klamotow ktore kupilem
    >tylko dlatego ze kosztowaly 1-5 Euro :)

    Kolekcjoner :P

    pozdr
    newrom
    PS. wlasnie, ile kosztuja klamoty ktore umozliwia przesuniecie
    podnozkow razem z dzwigniami sporciaka 1200c do tylu?
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!