  • Data: 2010-03-16 12:54:59
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    EloU!
    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message
    news:hnntv0$rc6$1@news.onet.pl...

    > Ale jakie klasyki. Oba pojazdy z tematu, to kupy, wyglądają jak koszmar
    > szalonego hydraulika z zacięciem do tapicerki.

    Dodam swoje 0,3 PLN: (IMO) klasyk ma ok. 2 garow (1-2), 2 kola (koniecznie
    szprychowane), 2 wydechy, z wahacz wspiera sie w takim na 2 amortyzatorach.
    Dobrze takze by mial "kopajke", za to nie powinien posiadac owiewki, chyba
    ze malenka, mocowana na reflektorze/polkach, nie na osobnym stelażu.
    Chlodzony powietrzem. Silnik jest w takim moto elementem ozdobnym, milo tez
    jesli ma chromowany sygnal dzwiekowy i metalowe "nadwozie" (zadnych
    plastikowych blotnikow, boczkow itp) Wygladem cos pomiedzy CZ350 a Bonnie,
    od biedy W650. To jest klasyk.

    > Niech mi ktoś wytłumaczy co jest klasycznego w tych pojazdach:
    > <http://www.totalmotorcycle.com/photos/2003models/20
    03-Suzuki-LS650Savagea.jpg>
    > <http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/Kawasaki%2
    0EN500%2087.jpg>

    > Po za tym że obrażają poczucie dobrego smaku i jakiejkolwiek estetyki, a
    > to ma całkiem sporą tradycję.
    >
    > To nie jest może piękne ale co najmniej przypomina motocykl:
    > <http://www.fazer600.wz.cz/galeria/89-03/fazer055.jp
    g>

    Niech zgadne czym jezdzisz ;) Nie popadaj w skrajna "mojszosc", to troszke
    dziecinne jest. Inna rzecz ze pytek marudny conajmniej jak dziecko, lecz on
    tu jeszcze najmarniej rok przemarudzi zanim cos kupi, pozniej kupi jak
    najtaniej i zacznie plakac jak go oszukali. Dziesiatki takich juz sie
    przewinely. Ludzie w Polska marudne som.

    weFAQ&v=qvj