  • Data: 2010-03-16 13:33:41
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message

    > Dodam swoje 0,3 PLN: (IMO) klasyk ma ok. 2 garow (1-2), 2 kola (koniecznie
    > szprychowane), 2 wydechy, z wahacz wspiera sie w takim na 2 amortyzatorach.

    Czytam i widzem to: <http://www.ducati.info.pl/gfx/1/4/1/1.jpg> i się
    podoba.

    > Dobrze takze by mial "kopajke", za to nie powinien posiadac owiewki, chyba
    > ze malenka, mocowana na reflektorze/polkach, nie na osobnym stelażu.
    > Chlodzony powietrzem. Silnik jest w takim moto elementem ozdobnym, milo tez
    > jesli ma chromowany sygnal dzwiekowy i metalowe "nadwozie" (zadnych
    > plastikowych blotnikow, boczkow itp) Wygladem cos pomiedzy CZ350 a Bonnie,
    > od biedy W650. To jest klasyk.

    A to to co?
    <http://www.classic-motorbikes.com/scripts/show_imag
    e.asp?ImageID=174079>

    Wybacz, ale IMHO bardzo zawęziłeś, jest masę sprzętów z owiewką, bez
    grama chromu o których bez wahania powiem że to klasyki. I będę się tego
    trzymał.
    Tym bardziej 1 czy 2 gary, no chyba że zapewnisz że to nie klasyk:
    <http://motorbike-search-engine.co.uk/classic_bikes/
    indian_401.jpg>

    Wydaje mi się że klasykami stają się konstrukcje przełomowe w swojej
    epoce z jakiegoś powodu, często wyznaczające kierunki rozwoju dla
    kolejnych pokoleń maszyn. Nazywanie klasykami a nawet porównywanie
    z takimi konstrukcjami paździerzy typu En 500, LS 650, w pale się nie
    mieści.

    03-Suzuki-LS650Savagea.jpg>
    0EN500%2087.jpg>

    g>

    > Niech zgadne czym jezdzisz ;) Nie popadaj w skrajna "mojszosc", to troszke
    > dziecinne jest. Inna rzecz ze pytek marudny conajmniej jak dziecko, lecz on

    Heh, nie jeżdżę fazerem, nigdy nie miałem fazera, ale się miałem okazję
    przejechać. Nie lubię UJM, ale napiszę z przekonaniem że fazer jest
    całkiem fajnym sprzętem do polatania.

    > tu jeszcze najmarniej rok przemarudzi zanim cos kupi, pozniej kupi jak
    > najtaniej i zacznie plakac jak go oszukali. Dziesiatki takich juz sie
    > przewinely. Ludzie w Polska marudne som.

    Czytałem z zainteresowaniem jak szukał czegoś ciekawego. Piszę sam nie
    wiem dlaczego, pewnie po prostu mi gorzej.

    --
    kakmaratgmaildotcom