  • Data: 2010-03-16 06:47:33
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: Don Pedro <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "falco" chętnie poznam opinie "za a nawet przeciw" powyższych maszyn.
    >
    > LS to straszna kupa - na temat moglby sie Lesio wypowiedziec.
    > Klopoty z glowica, z dekompresatorem, wałkami, potezne spalanie przy zerowej
    > jezdzie bo to jezdzi jak maly skuter.
    > No i jeszcze rozne inne tematy - chyba problemy z elektryka. Poszukaj w
    > archiwum - zaloga Lesia chyba pisala troche na ten temat albo po prostu
    > zadzwon do nich (ew GG moge Ci podrzucic na priv).

    Eee, ja byłem zadowolony. Pomijając wszelkie typowe usterki dla dużych
    singli, to całkiem fajne moto. Miejsca na nim tyle samo co na Intruderze
    800, kopa ma nawet niezłego, a po wsadzeniu odpowiedniego wydechu gra aż
    miło. Do tego napęd pasem i poręczność, której wiele innych chopperów
    może mu pozazdrościć. Problemów z elektryką nie stwierdzono, spalanie na
    rozsądnym poziomie.

    pozdr
    DP
    TL-S