  • Data: 2010-03-16 08:29:34
    Temat: Re: Kawasaki En 500, Suzuki LS 650
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu pisze:

    > Kolejnymi ? Raz Ci zaproponowalem Shadow i, przy okazji, Fazera. Bo jest
    > ladny.

    Może to ja źle odczytałem, więc tym razem przyznaję - Ty mosz recht! ;)

    > Ale spojrz z boku, obiektywnie, na to co wyprawiasz. Po raz setny
    > publicznie rozpatrujesz zakup coraz to innego modelu i nic z tego nie
    > wynika. Ot taki gawedziarz teoretyk. Meczy to juz troche.

    Zgadzam się, że robię duży "zamęt", ale to w dobrej wierze, naprawdę. ;)
    1 motocykl sam już kupiłem i choć prezentował się cudownie, okazał się
    zlepkiem wszystkiego i niczego, bo trafiłem na zwykłego ch...u...j...a,
    który odpicował powłokę a bebechy zebrał ze śmietników. Ciągnie mnie po
    kieszenie do dzisiaj a końca remontu nadal nie widać.

    Zakup 2 motocykla jest przesądzony, ale że wybór mam ograniczony, to i
    czasem się rzucę desperacko w innym kierunku, choć cały czas numerem
    jeden pozostają - Etrella i W650 (tu jestem konsekwentny) ;)

    P.S. Postaram się ograniczyć ilość pytań, ale kogo mam nie "męczyć" jak
    właśnie nie bardziej hmm... doświadczonych... (świadoma wazelinka). ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175