  • 11. Data: 2012-07-09 00:04:34
    Temat: Re: Kawasaki ER-6n
    Od: Goska D <malwina471@_NOSPAM_yahoo.com>

    Licze na to,ze odezwie sie ktos bardziej inteligetny i doswiadczony......

  • 12. Data: 2012-07-09 00:20:06
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 09.07.2012 00:04, Goska D pisze:
    > Licze na to,ze odezwie sie ktos bardziej inteligetny i doswiadczony......

    umiesz zjednywać sobie ludzi
    i masz niesamowity dar oceniania czyjegoś doświadczenia. Myślałas o tym,
    żeby na tym zarabiać?

    > --

    ale to Cię tłumaczy

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 13. Data: 2012-07-09 02:22:21
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-08 22:20, Goska D pisze:
    > Witam!!! Jestem poczatkujaca i zamierzam kupic Kawasaki ER-6n
    > 2012.Czytajac fora opinie sa pozytywne.Chcialabym sie jednak dowiedziec
    > wiecej???

    Fabryczne kolory są chójowe, więc licz się z dodatkowym kosztem na ładny
    lakierek.
    To chyba wszystko, co więcej powinnaś wiedzieć?!

    --
    Wysłano z czytnika Ściekacz.pl -> http://grupy.sciekacz.pl/

  • 14. Data: 2012-07-09 08:55:16
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-07-08 22:20, Goska D pisze:
    > Witam!!!

    Witek.

    > Jestem poczatkujaca i zamierzam kupic Kawasaki ER-6n

    Niezły wybór ale ...

    > Czytajac fora opinie sa pozytywne.

    ... czytając fora to i R1 będzie świetnym wyborem.

    > Chcialabym sie jednak dowiedziec wiecej???

    Ale czegoś konkretnego czy mamy Cię tylko pochwalić ? Zadawaj konkretne
    pytania.

    Po pierwsze - przeczytaj FAQbota oraz "Jaki pierwszy motocykl" i "R1 na
    pierwszy motocykl" w FAQ grupy. Link do FAQ jest u mnie w stopce.

    Po drugie - przejdź się do salonu i pomacaj tę Kawę na żywo, usiądź na
    niej, spróbuj postawić na kosie i centralce. Oceń czy aby na pewno nie
    jest za ciężka na początek. Każdy zbędny kilogram będzie Ci utrudniał naukę.

    Po trzecie - żeby coś sensownego doradzić musimy wiedzieć coś więcej o
    TOBIE: wiek, wzrost, doświadczenie. Przekaz "jestem fajna i bogata" nie
    wystarczy.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 15. Data: 2012-07-09 16:57:54
    Od: "Andrew" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Goska D" <malwina471@_NOSPAM_yahoo.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Nie dowiedzialam sie nic ciekawego ale dzieki.........

    Jak by tu napisac.. nic za darmo.

    Anegdota mi sie przypomniala:
    - Kelner, whisky w szklance prosze.
    - Z lodem?
    - Nie, bez loda.

    Andrzej
    900RR

  • 16. Data: 2012-07-09 20:21:38
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "$heikh el $hah" napisał w wiadomości grup
    > Fabryczne kolory są chójowe, więc licz się z dodatkowym kosztem na ładny
    > lakierek.

    Co Ty wygadujesz? Przeciez ten bialy z brokatem jest po prostu idealny dla
    kobiety. Pieknie sie mieni w sloncu, naprawde warto taka maszyne umyc.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 17. Data: 2012-07-10 01:19:55
    Od: Goska D <malwina471@_NOSPAM_yahoo.com>

    Wiec moze zle zaczelam sorrki.Powinnam sie zalogowac jako facet to moze
    wtedy powazniej by mnie potraktowano......Bylam juz w salonie,ogladalam go
    na zywo ,siedzialam na nim, kolor czarny tez mi sie bardzo spodobal (nie
    potrzebuje rozowego):-]Jesli chodzi o moja praktyke to do tej pory mialam
    stycznosc tylko z motorami z silnikiem max 500....Chcialam sie dowiedziec
    cos na temat oleju.....Jak obchodzic sie z nowym motocyklem???Wiec
    niektorzy polecaja mineralny na pierwsze 200 kilometrow i dac mu po gazie
    a w salonie syntetyczny i spokojna jazde....Co polecacie??? Interesuje
    mnie tez jaki jest na dluzszy dystans???Mam 173 cm i nie wiem czy nie jest
    za niski ,siedzi mi sie perfect ale jazda na dluzsze trasy????

  • 18. Data: 2012-07-10 02:04:03
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-10 01:19, Goska D pisze:
    > Wiec moze zle zaczelam sorrki.Powinnam sie zalogowac jako facet to moze
    > wtedy powazniej by mnie potraktowano......

    Nie. Powinnaś zainstalować jakiegoś normalnego klienta grup
    dyskusyjnych, nie znęcać się tak nad klawiszami "!", "?", "." i
    przeprosić z klawiszem spacji.

    > Jesli chodzi o moja praktyke to do tej pory
    > mialam stycznosc tylko z motorami z silnikiem max 500....

    Sprecyzuj "styczność".

    www.google.pl

    > Jak obchodzic sie z nowym motocyklem???

    Trochę jak z dziewicą. Niestety.

    > Wiec niektorzy polecaja mineralny na pierwsze 200
    > kilometrow i dac mu po gazie a w salonie syntetyczny i spokojna
    > jazde....Co polecacie???

    Zamierzasz zliczyć głosy i jeździć według uznania większości?

    Olej syntetyczny. O docieraniu silnika napisano już wszystko.
    Pogooglaj. W skrócie: spokojnie, ale czasem dać w palnik (nie pod górkę
    z obrotami na czerwonym, tylko na prostej na piątym).

    >Interesuje mnie tez jaki jest na dluzszy dystans???

    Myślę, że nie powinno. W tej klasie turystyków raczej nie masz.
    Ale na forumie "Scigacza" możesz zapytać o ćwiczenia na mięśnie pośladków.

    > Mam 173 cm i nie wiem czy nie jest za niski ,siedzi mi sie
    > perfect ale jazda na dluzsze trasy????

    ...to niemożliwa sprawa!

    Odpowiedziano z czytnika Sikacz.pl -> http://grupy.sikacz.pl/

    --
    ? $heikh el $hah ?
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 19. Data: 2012-07-10 07:30:46
    Od: Marcin <e...@o...pl>

    W dniu 2012-07-08 22:20, Goska D pisze:
    > Witam!!! Jestem poczatkujaca i zamierzam kupic Kawasaki ER-6n
    > 2012.Czytajac fora opinie sa pozytywne.Chcialabym sie jednak dowiedziec
    > wiecej???

    Kupiłem 3 tygodnie temu ER6F z 2010 model różniący się owiewką no i
    troszkę konstrukcyjnie z racji starszego wieku. Do tej pory jeździłem
    skuterami no i tym motorkiem na kursie czyli Honda 250 modelu nie pamiętam.
    Kawasaki wiadomo cięższe - oczywiście w porównaniu do hondy, silnik
    pracuje milutko aczkolwiek często się włącza wentylator i dmucha na
    nogi. W długich spodniach to nie przeszkadza. Więcej opinii nie jestem w
    stanie z siebie wydusić bo motor stoi na parkingu a ja czekam na dokument.
    Mam wzrost podobny do Twojego i siedzi mi się idealnie.
    Jeśli masz jakieś pytania to śmiało.

  • 20. Data: 2012-07-10 12:07:34
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Goska D <malwina471@_NOSPAM_yahoo.com> wrote:

    >Wiec moze zle zaczelam sorrki.Powinnam sie zalogowac jako facet to moze
    >wtedy powazniej by mnie potraktowano......

    Wtedy by Cie zjedli;)
    Problemem nie jest to kim jestes ale to skad przychodzisz:
    chodzi o pseudoczytnik newsow w scigaczu.pl.