  • 21. Data: 2012-07-10 12:46:00
    Temat: Re: Kawasaki ER-6n
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-08 22:20, Goska D pisze:
    > Witam!!! Jestem poczatkujaca i zamierzam kupic Kawasaki ER-6n
    > 2012.Czytajac fora opinie sa pozytywne.Chcialabym sie jednak dowiedziec
    > wiecej???

    Kup sobie, ale nie rocznik 2012. Szkoda pieniędzy. Kup coś 5 letniego za
    pół ceny. Gdy uznasz, że faktycznie to jest sprzęt dla Ciebie - następny
    będzie nowy. Poza tym mniejszy płacz będzie, gdy narobisz sobie szkód na
    parkingu spowodowanych brakiem podstawowego doświadczenia.

    --
    MN

  • 22. Data: 2012-07-10 12:48:33
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-10 12:07, Jacot pisze:

    > Wtedy by Cie zjedli;)
    > Problemem nie jest to kim jestes ale to skad przychodzisz:
    > chodzi o pseudoczytnik newsow w scigaczu.pl.

    Poważnie?
    A gdyby ktoś stamtąd napisał kulturalnie, rzeczowo i poprawnie językowo,
    to też by go zjedli?
    I kim są ci oni?
    To kółeczko wzajemnej adoracji "Kuczu, Magic i Spółka"?

    Nie chodzi o to, co masz pod dupą, lecz o to, co chronisz kaskiem.
    Fakt, że większość z Sikacza poza kośćmi czaszki nie ma co chronić.
    Ale to z góry nikogo skreślać nie może.

    --
    ? $heikh el $hah ?
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 23. Data: 2012-07-10 12:50:11
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-10 12:46, Marcin N pisze:

    > Kup sobie, ale nie rocznik 2012. Szkoda pieniędzy. Kup coś 5 letniego za
    > pół ceny.

    Ty zauważyłeś, że rozmawiasz do KOBIETY?

    --
    ? $heikh el $hah ?
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 24. Data: 2012-07-10 15:27:41
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 10 Jul 2012 12:50:11 +0200, $heikh el $hah
    <s...@g...com> wrote:

    [...]
    >>> wiecej???

    > Ty zauważyłeś, że rozmawiasz do KOBIETY?

    A co powinien napisać, "kup coś 5 letniego za pół ceny, a za zaoszczędzone
    pieniądze kup sobie kilka różnych zestawów ciuchów motocyklowych"?

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 25. Data: 2012-07-10 15:47:45
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-10 15:27, Leszek Karlik pisze:
> [...]
    >
    > A co powinien napisać, "kup coś 5 letniego za pół ceny, a za zaoszczędzone
    > pieniądze kup sobie kilka różnych zestawów ciuchów motocyklowych"?

    Ciuchy motocyklowe?! Chybaśoszalał! Pogrubiają i jak w nich wejść na 3
    godzinne zakupy do galerii handlowej? Kask to maks.

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 26. Data: 2012-07-10 20:42:44
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-07-10 01:19, Goska D pisze:
    > Wiec moze zle zaczelam sorrki.Powinnam sie zalogowac jako facet to moze
    > wtedy powazniej by mnie potraktowano...

    Płeć nie ma nic do rzeczy, chodzi o to jak weszłaś :)

    > Jesli chodzi o moja praktyke to do tej pory
    > mialam stycznosc tylko z motorami z silnikiem max 500...

    Co to znaczy "miałam styczność" ? Przejechałam się czy jeździłam ? Ile
    czasu/kilometrów ?

    > Chcialam sie
    > dowiedziec cos na temat oleju.....Jak obchodzic sie z nowym
    > motocyklem???Wiec niektorzy polecaja mineralny na pierwsze 200
    > kilometrow i dac mu po gazie a w salonie syntetyczny i spokojna
    > jazde....Co polecacie???

    A to niech się praktycy od nowych motocykli wypowiadają, ale ja bym się
    trzymał tego co jest napisane w instrukcji. W każdym razie dobrze że są
    już konkretne pytania ;)

    > Interesuje mnie tez jaki jest na dluzszy
    > dystans???Mam 173 cm i nie wiem czy nie jest za niski ,siedzi mi sie
    > perfect ale jazda na dluzsze trasy????

    Na to pytanie ciężko będzie odpowiedzieć, bo każdy zestaw moto-człowiek
    jest nieco inny. Posiedź na nim dłużej i to w ciuchach motocyklowych,
    zobacz czy nic nie uwiera w nogę, jaki jest kąt zgięcia nogi w kolanie,
    czy bak nie wbija się w udo, czy dłonie nie są zgięte pod nienaturalnym
    kątem w nadgarstku gdy trzymasz kierownicę. A i tak nic nie zastąpi
    jazdy testowej, pół godz min.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 27. Data: 2012-07-10 21:49:06
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Andrew" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Anegdota mi sie przypomniala:
    > - Kelner, whisky w szklance prosze.
    > - Z lodem?
    > - Nie, bez loda.

    -A słomkę panu podać czy sobie pan z butów wyjmie?

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 28. Data: 2012-07-12 08:32:18
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

> [...]
    > motocyklem???Wiec niektorzy polecaja mineralny na pierwsze 200
    > kilometrow i dac mu po gazie a w salonie syntetyczny i spokojna
    Motocykl salonowy jest zalany olejem przez producenta, jaki jest to
    olej, to nawet dealerzy nie wiedza (marka, typ, itd).
    Na tym oleju trzeba przejezdzic do pierwszego przegladu, 1000km(tak bylo
    w suzuki)i pozniej wymiana na zalecany przez producenta. Jezeli zmienisz
    olej wczesniej stracisz gwarancje, a jezli powiedzieli ci w salonie, ze
    od razu musisz zalac naowym olejem, to uciekaj stamtad

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy