  • 11. Data: 2011-02-08 16:23:04
    Temat: Re: Katowice - Adršpach, Czechy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Feb 2011 06:21:53 -0800 (PST), Mateusz wrote:
    >On 8 Lut, 14:24, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    >
    >Dzięki stary, tez mnie skłaniało do tego wariantu.

    Tyle ze Klodzko to jeszcze spory kawal od celu.

    Nie bedzie ryzyka gololedzi to za poltorej godziny bedziesz we
    wroclawiu, kolejna godzina do Walbrzycha i juz jestes prawie na
    miejscu :-)

    J.

  • 12. Data: 2011-02-08 17:11:32
    Temat: Re: Katowice - Adr pach, Czechy
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 8 Lut, 16:09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale AM Europe, za czy granica bedzie biala plama ?
    > I sprawdz jak cie prowadzi - poza Golinskiem chyba nie ma innych
    > przejsc dla samochodow.

    Nie no wiadomo - EU. Swego czasu korzystałem z iGO - też bardzo dobre
    (na mapach teleatlasu). Jak wspomniałeś o krętej trasie, to mi się
    skojarzyło z tym odcinkiem pechowym Kubicy, ale chyba tak źle nie
    będzie ;-)

    > W Czechach sie ferie zaczely. Radzilbym cos zarezerwowac.
    > Jakby co do do Polski niedaleko :-)

    Właśnie - dobrze, że to pod granicą ;-) W zeszłym roku pojechałem pod
    pragę na rowerku na żywioł i znalazłem (privat - więc z reguły nie
    ogłaszają się na necie).

  • 13. Data: 2011-02-08 17:51:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 08 Feb 2011 16:09:50 +0100, w
    <n...@4...com>, J.F.
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ale AM Europe, za czy granica bedzie biala plama ?

    AM PL też ma trochę m.in. Czech, ale nie wiem czy sięgnie do Adrspach.

  • 14. Data: 2011-02-08 19:29:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 08 Feb 2011 17:51:50 +0100, r...@k...pl wrote:

    >AM PL też ma trochę m.in. Czech, ale nie wiem czy sięgnie do Adrspach.

    To jest tuz przy granicy, drogi dojazdowe moze ciut dalej ale raptem
    5-10km. Ale czy jest to nie wiem.

    J.

  • 15. Data: 2011-02-08 19:49:49
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 8 Lut, 19:29, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > To jest tuz przy granicy, drogi dojazdowe moze ciut dalej ale raptem
    > 5-10km. Ale czy jest to nie wiem.

    Mogę sprawdzić, bo mam dwie wersje.

  • 16. Data: 2011-02-08 20:45:41
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Zapomniałem dodać, że chciałbym dojechać w jednym kawałku ;-)
    > Chyba faktycznie trochę przegiąłem, bo ze zjazdu z A4 pod Wrockiem mam
    > co najmniej 100km jeszcze do celu.

    Z A4 możesz zjechac przed Niemodlinem i dalej na Nysę, Kłodzko ....
    Droga na Kłodzko nie jest najgorsza. Niektóe odcinki tylko dziurawe.
    Niestety nie wiem jak jest po Czeskiej stronie, bo ja jeździłęm w drugą
    stronę i tu zdecydowanie drogi były w lepszym stanie jak po naszej stronie.

  • 17. Data: 2011-02-09 07:49:11
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-02-08 16:23, J.F. pisze:

    > Nie bedzie ryzyka gololedzi to za poltorej godziny bedziesz we
    > wroclawiu, kolejna godzina do Walbrzycha i juz jestes prawie na
    > miejscu :-)

    Jak liczymy 1,5h z Katowic do Wrocławia, to bez kozery powiem, ze do
    Klodzka w 2,5h zajedzie. Jeździłem sporo i do Kłodzka i do Wałbrzycha i
    o ile dobrze sobie przypominam, to żeby w mniej niż 2h do Wrocławia
    dolecieć to trzeba nieźle "grzać". Spokojną jazdą lekko ponad godzinę do
    Nysy zaleci.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 18. Data: 2011-02-09 10:10:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 09 Feb 2011 07:49:11 +0100, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"

> [...]
    >o ile dobrze sobie przypominam, to żeby w mniej niż 2h do Wrocławia
    >dolecieć to trzeba nieźle "grzać". Spokojną jazdą lekko ponad godzinę do

    Co innego "niezle grzac" po waskich drogach trzeciej kolejnosci
    odsniezania, a co innego utrzymac 140 na autostradzie.
    No dobra, moze dla silniczka 1.0 to jest jakas trudnosc :-)

    J.

  • 19. Data: 2011-02-09 10:14:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Co innego "niezle grzac" po waskich drogach trzeciej kolejnosci
    > odsniezania, a co innego utrzymac 140 na autostradzie.
    > No dobra, moze dla silniczka 1.0 to jest jakas trudnosc :-)

    A grzanie po wąskich drogach raczej w ogóle niewykonalne.

  • 20. Data: 2011-02-09 10:44:15
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 9 Lut, 10:14, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > A grzanie po w skich drogach raczej w og le niewykonalne.

    Wszystko jest wykonalne, tylko pytanie z jakim skutkiem.

    J.F znalazłem nocleg z drugiej strony całkowicie (Teplice nad Metují)
    250 koron - http://www.roubenka-javor33.cz/. Wychodzi najlepiej przy
    tym, co było na stronach.