    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Katowice - Adr?pach, Czechy
    Date: Mon, 14 Feb 2011 22:38:27 +0100

    On Mon, 14 Feb 2011 10:41:21 +0100, Cavallino wrote:

    >To było dawno i nieprawda.
    >Nie wiem, nie bywam gdy jest zimno, może dziur po zimie miewają mniej, ale
    >ogólnie sypie im się wszystko na potęgę.

    Tak w ogolnosci to wrecz slychac i czuc ze sie do PL wjezdza z Czech,
    ale w niektorych miejscach to faktycznie dziury maja takie ze polski
    zarzad drog by sie nie powstydzil.

    Jak niedawno jechalem do Kudowy to sie z kolei zdziwilem, bo
    odsniezona elegancko byla.

    >Jak musiałem przejechać o zgrozo płatny odcinek z Mikulova do Ołomuńca, to
    >czułem się jak na naszej A2 (lub A4 do granicy), ale 20 lat temu.

    Bo czesc tej trasy to chyba jeszcze socjalizm pamieta.

    J.