-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Przemek" <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Katastrofa Airbusa - czarne skrzynki ...
Date: Wed, 9 Sep 2009 23:55:07 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 18
Message-ID: <h898am$m4m$1@news.onet.pl>
References: <5...@n...onet.pl> <h5kkge$ull$1@achot.icm.edu.pl>
<h5mb8v$tkp$1@news.onet.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
<h87g5i$hgm$1@news.onet.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
NNTP-Posting-Host: r1.vspace.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1252533398 22678 79.175.192.6 (9 Sep 2009 21:56:38 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Sep 2009 21:56:38 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-Antivirus: avast! (VPS 090909-0, 2009-09-09), Outbound message
X-Antivirus-Status: Not-Tested
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:571051
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w wiadomości
> Nie chodzi mi o sensowność pomysłów, tylko o to, że kasa w tym przypadku
> nie jest aż tak ważnym argumentem.
Pamiętaj, ze statek, mimo całości kosztów z nim związanych, nie jest
jednostką taką jak samolot. Normalny samolot w ramach Europy potrafi
dziennie na jednym siedzeniu "przelecieć" kilka osób. Statek w tym czasie
jest szcześliwy jak dotrze z jednego portu do drugiego, a jak napisałem,
koszt obsługi skrrzynki jest jednym z elementów. Nie wiem jak jest w
samolotach i nie chcę się licytować, natomiast w samolotach panują inne
warunki niż na statkach i np. statkowa skrzynka nie musi byc odporna na
przeciążenia kilku G, wystarczy, że będzie odporna na ciśnienia. Znalezienie
miejsca wypadku załatwia EIPRB.
I właśnie w tym porównnaniu widzę koszty utrzymania skrzynek samolotowych
jako znacznie wieksze niż statkowich, nadal uważajac, że statkowe nie sa
wcale pomijalne w eksploatacji jednostki.
Przem
Następne wpisy z tego wątku
- 09.09.09 22:31 Jarosław Sokołowski
- 10.09.09 05:51 Przemek
- 10.09.09 11:34 Jarosław Sokołowski
- 10.09.09 14:19 Dariusz K. Ładziak
- 11.09.09 14:36 Przemek
- 11.09.09 14:41 Przemek
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz