eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKatastrofa Airbusa - czarne skrzynki ... › Re: Katastrofa Airbusa - czarne skrzynki ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostra
    da.pl!nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!no
    t-for-mail
    From: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Katastrofa Airbusa - czarne skrzynki ...
    Date: Tue, 11 Aug 2009 00:26:31 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 38
    Message-ID: <h5q7dn$b3l$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <5...@n...onet.pl> <h5kkge$ull$1@achot.icm.edu.pl>
    <h5mb8v$tkp$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: aelu252.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1249943800 11381 79.191.46.252 (10 Aug 2009
    22:36:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Aug 2009 22:36:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.8.1.21)
    Gecko/20090403 SeaMonkey/1.1.16
    In-Reply-To: <h5mb8v$tkp$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:568918
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Przemek napisał:
    > Użytkownik "abrakadabra" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> rzeczywistym przez satelitę. Skrzynek powinno być np. 10 każda
    >
    > Tak się składa, że pracuję przy czarnych skrzynkach ale dla statków nie
    > samolotów.
    > Nie zdajesz sobie sprawy jakie są koszty montażu, utrzymania i
    > przeglądów czarnych skrzynek.
    > Nie jest to oczywiście stuprocentowy argument przeciwko Twojemu
    > argumentowi, bo zawsze można powiedzieć, że bezpieczeństwo (tu:
    > znalezienie przyczyny, aby potencjalnie uratowac innych) nie ma ceny,
    > niestety tak nie jest.
    > BTW rejestratory na statkach są robione na półprzewodnikach (tu nie ma
    > kłopotów z przyspieszeniem, a jedynie z ciśnieniem), pamiętają parametry
    > rejsu 12 godzin wstecz i są... pomarańczowe :)

    A są uwalniane zwalniacz hydrostatyczny i działają jako EPIRB? Bo jeśli
    nie - to nie powinny być pomarańczowe (tak samo jak lotnicze nie wiem
    czemu są pomarańczowe) tylko w pomarańczowo - błękitną kratkę. Kolor
    pomarańczowy ślicznie widać na powierzchni ale pod wodą jak go
    bezpośrednio latarką nie oświetlić to jest taki raczej szary już na
    kilkunastu bodaj metrach 0 a najjaskrawszy staje się właśnie
    jasnoniebieski. Gruba krata z tych dwóch barw powinna dawać znacznie
    łatwiejszą identyfikację zarówno na powierzchni jak i pod wodą.

    --
    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: