  • Data: 2009-06-03 15:02:19
    Temat: Re: Katalogowanie zdjęć
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dodam jeszcze, że sam kupiłem jakiś czas temu większą paczkę bardzo
    fajnie minimalistycznie matowosrebrnych Verbatimów DVD+R z napisem "16x
    Certified" i sprawują się znakomicie (za to TDK zrobiły się naprawdę
    odpustowo ohydne, mimo że kiedyś należały do najbardziej estetycznych,
    ale w zapisie są równie bezbłędne).
    Przy tak wrażliwych rzeczach (dotyczy to również HDD), trudno jednak
    ocenić sam produkt - znaczenie ma każde ogniwo łańcucha logistycznego.
    Może się zdarzyć sprzedawca wypiekający krążki jak wcześniej
    wspominałem, z kolei w supermarkecie ludożerka grzebie, z rąk ludziom
    leci, a potem ktoś to weźmie nieświadomie. Z kolei jak kupowałem ostatni
    HDD sprzedawca zadowolony przyniósł dysk, mówi - Proszę... i bach, tym
    dyskiem o ladę! Kazałem przynieść drugi, ale tego też przecież ktoś kupi.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]