  • 21. Data: 2009-11-17 15:32:20
    Temat: Re: Kat A od 24 lat
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "metalbeast", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    ryknął:

    > nie :] na poczatku tego sezonu kupiłem nowe opony, klocki, oleje, płyny,
    > zrobilem wszelkie regulacje i chce sobie na nim jeszcze pojezdzić. Jak
    > wpadnie kasa na moto to sie zastanowie. Nie spieszy mi sie.

    Łee... No, ale spytać nie zaszkodziło ;)

    > A Tobie mogę śmiało
    > polecić suze do nauki jazdy i nabierania doswiadczeń. przy okazji dzieki
    > temu motocyklowi sprawdzisz jaki rodzaj jazdy bardziej ci sie podoba i
    > dzieki temu łatwiej bedzie wybrać kolejne moto (jeśli wcześniej nie
    > jezdziłeś i nie wiesz jaką jazde lubisz). Ja już wiem, że lubie sobie
    > spokojnie traski robić, czasem odkręcić.

    No właśnie celuję tak albo w GS, albo w cebulkę, albo w ER 5, co do
    preferowanego typu jazdy to na ile siebie znam, podejrzewam że będzie
    podobny do Twojego :)

    Piotr Mockałło
    http://www.osiatkowania.pl

  • 22. Data: 2009-11-17 16:16:50
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości

    > Jeżeli tak, to mamy kolejny martwy przepis i próbę cyklicznego
    > wyciągania kasy za to samo.

    To jest pointa tej rozmowy.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 23. Data: 2009-11-17 17:02:08
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > No właśnie celuję tak albo w GS, albo w cebulkę, albo w ER 5, co do
    > preferowanego typu jazdy to na ile siebie znam, podejrzewam że będzie
    > podobny do Twojego :)

    o gsie duzo sie dowiesz tu : http://forum.gs500.pl/
    co do gs'a mogę polecić jeśli nie masz wiecej niż 185cm wzrostu. Są tacy co
    mają wiecej i mówią, że się da. Tylko może być to mało przyjemne. Jak to w
    starych suzach zawieszenie pozostawia trochę do życzenia.
    co do cbuli, też mogę polecić. Wiem co to, bo kolega ma. Trochę bardziej
    toporny (mowie tylko o moich odczuciach) i klasyczny wygląd, co dla jednych
    jest zaletą dla innych wadą. Narzeka na słabe amory tylne, które bujają -
    taki ich urok, bo są sprawne lecz nie działają zadowalająco. Na plus jest
    wykonanie, i elektryka lepsza niz w gs. No i podobno silnik też jest jakiś
    lepszy, choć z tego co czytam oba są bardzo trwałe.
    O er'ce nie mam zielonego pojęcia, wiec nie bede powtarzał tego co można
    przeczytać na necie.
    pochwal sie jak cos kupisz

  • 24. Data: 2009-11-17 17:54:55
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał

    > W myśl nowych przepisów chętni na jazdę dużym motocyklem będą musieli
    > skończyć 24 lata lub wcześniej przez 2 lata posiadać kategorię A2 na
    > motocykl o mocy do 46 KM.

    Przepisy maja wejsc w zycie za rok dodatkowo
    w tym projekcie jest tez tekst mowiacy o tym,
    ze jesli mlodociany kierowca w ciagu dwóch lat od
    uzyskania prawka spowoduje dwa wypadki (sic!)
    bedzie musial przjsc przymusowy kurs
    doksztalcajacy.
    Znajac naszych prawopisów, narobia
    w ustawie baboli jak chocby ten z wypadkiem czy kolizja
    (zlamany nos to nie wypadek a z przemieszczeniam to juz tak :-P)
    a co do tych 46 KM to patrzac na hordy skuterow 125-200ccm
    z malymi blachami i tak bedzie to mozna o kant dupy potluc.
    Ot polska rzeczywistosc.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuff - RF900 RS2

  • 25. Data: 2009-11-18 04:54:08
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Jan Strybyszewski" Motorowery nie mialy przegladow do 22 wrzesnia 2009r.
    A teraz maja
    wlasnie po to by nie bylo takich kwiatkow.

    Rajt i juz 2 szt pogonilem bo w skutrze na 100 m mozna zrobic probe drogowa
    :)

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 26. Data: 2009-11-18 05:06:58
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Spider A.J."
> [...]
    > a co do tych 46 KM to patrzac na hordy skuterow 125-200ccm
    > z malymi blachami i tak bedzie to mozna o kant dupy potluc.

    Nie biadol chlopie...idzie ku lepszemu. Bardzi silne lobby zatakowalo
    skostnialy system bo kasa duza jest do wyrwania.
    Mysle ze system rejestracji i kontroli pojazdow juz rozpoczal swoja ewolucje
    a w ciagu 4-5 lat zmieni sie nie do poznania. Wiadomo ze urzednik nigdy nie
    wymysli czegos od poczatku do konca ale powoli sie zmienia.
    Mnie osobiscie ciesza przepisy obowiazujace diagnostow do szkolen
    zakonczonych egzaminem, byc moze nie bede juz musial pracowac z
    "doswiadczonymi diagnostami" ktorym musze wyjasniac do czego sluzy "taka
    gumowa harmonijka w zaczepie przyczepy" i jak sie sprawdza jej dzialanie na
    BT.
    BTW gdzie Ty te hordy skuterow widzisz??? Wiekszosc juz wylapana...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 27. Data: 2009-11-18 07:37:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-11-18, Tytus <t...@g...pl> wrote:

    > Rajt i juz 2 szt pogonilem bo w skutrze na 100 m mozna zrobic probe drogowa
    >:)

    No ale co pozniej? Rozumiem ze wlasciciel takiej 125 na 50 nie dostaje przegladu
    ale co dalej? :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2009-11-18 08:41:03
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "AZ", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > No ale co pozniej? Rozumiem ze wlasciciel takiej 125 na 50 nie dostaje przegladu
    > ale co dalej? :-)

    Teoretycznie to powinien być chyba DR zatrzymany i powiadomiony WK, bo
    pojazd ani nie spełnia homologacji ani warunków w DR i powinien być
    przerejestrowany na normalny motocykl, dodatkowo sam jeździec najczęściej
    okazuje się być prowadzącym bez uprawnień, bo nie sądzę żeby wielu z takich
    przekombinowujących miało choćby A1.
    Żeby nie było - według mnie skuter zablokowany do 45 km/h w normalnym ruchu
    wielkomiejskim to takie z lekka samobójstwo. Jeździłem jakiś czas czymś
    takim (nawet lepszym, bo 35 wyciągało) i próba dostania się na pas do
    lewoskrętu przy trzech pasach w jedną stronę, braku korka i reszcie
    pojazdów poruszających się min. 80 km/h była przeżyciem jedynym w swoim
    rodzaju. Odblokowanie nie zmusza do latania ile fabryka dała, ale daje
    przynajmniej szansę na zbliżenie się prędkością do reszty pojazdów i płynne
    wykonanie manewru.
    Kombinowanie z rejestrowaniem większych pojemności na 50 ccm uważam jednak
    za dużą przesadę.

    Piotr Mockałło
    http://www.osiatkowania.pl

  • 29. Data: 2009-11-18 09:07:56
    Od: Glub <g...@g...com>

    "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > i bardzo fajnie, tylko zastanawia mnie, jak taki świeżak 25 lat zrobi
    > prawko, to co? od razu na hayabuse ?

    Wiesz... Mam 31 a prawko od niedawna i ani myśle o busie

    > Tak czy inaczej, 46KM to wystarczająco dużo żeby narobić bałaganu.

    Owszem ale nawet 16km w Gts250 wystarczy...

    --
    Glub

  • 30. Data: 2009-11-18 09:56:51
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości

    Ja widzialem jak na A przynajmniej uczy sie na skuterze piagiio x8 250.
    Ciekawe jak pozniej ktos zdaje na manualu jak nigdy biegow nie zmienial.