    From: "metalbeast" <p...@-...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kat A od 24 lat
    Date: Tue, 17 Nov 2009 18:02:08 +0100

    > No właśnie celuję tak albo w GS, albo w cebulkę, albo w ER 5, co do
    > preferowanego typu jazdy to na ile siebie znam, podejrzewam że będzie
    > podobny do Twojego :)

    o gsie duzo sie dowiesz tu : http://forum.gs500.pl/
    co do gs'a mogę polecić jeśli nie masz wiecej niż 185cm wzrostu. Są tacy co
    mają wiecej i mówią, że się da. Tylko może być to mało przyjemne. Jak to w
    starych suzach zawieszenie pozostawia trochę do życzenia.
    co do cbuli, też mogę polecić. Wiem co to, bo kolega ma. Trochę bardziej
    toporny (mowie tylko o moich odczuciach) i klasyczny wygląd, co dla jednych
    jest zaletą dla innych wadą. Narzeka na słabe amory tylne, które bujają -
    taki ich urok, bo są sprawne lecz nie działają zadowalająco. Na plus jest
    wykonanie, i elektryka lepsza niz w gs. No i podobno silnik też jest jakiś
    lepszy, choć z tego co czytam oba są bardzo trwałe.
    O er'ce nie mam zielonego pojęcia, wiec nie bede powtarzał tego co można
    przeczytać na necie.
    pochwal sie jak cos kupisz