    From: "Tytus" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kat A od 24 lat
    Date: Wed, 18 Nov 2009 06:06:58 +0100

    Siemka

    *** "Spider A.J."
    Znajac naszych prawopisów, narobia
    > w ustawie baboli jak chocby ten z wypadkiem czy kolizja
    > (zlamany nos to nie wypadek a z przemieszczeniam to juz tak :-P)
    > a co do tych 46 KM to patrzac na hordy skuterow 125-200ccm
    > z malymi blachami i tak bedzie to mozna o kant dupy potluc.
    > Ot polska rzeczywistosc.

    Nie biadol chlopie...idzie ku lepszemu. Bardzi silne lobby zatakowalo
    skostnialy system bo kasa duza jest do wyrwania.
    Mysle ze system rejestracji i kontroli pojazdow juz rozpoczal swoja ewolucje
    a w ciagu 4-5 lat zmieni sie nie do poznania. Wiadomo ze urzednik nigdy nie
    wymysli czegos od poczatku do konca ale powoli sie zmienia.
    Mnie osobiscie ciesza przepisy obowiazujace diagnostow do szkolen
    zakonczonych egzaminem, byc moze nie bede juz musial pracowac z
    "doswiadczonymi diagnostami" ktorym musze wyjasniac do czego sluzy "taka
    gumowa harmonijka w zaczepie przyczepy" i jak sie sprawdza jej dzialanie na
    BT.
    BTW gdzie Ty te hordy skuterow widzisz??? Wiekszosc juz wylapana...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze