  • Data: 2009-05-04 16:26:32
    Temat: Re: Kask i spodnie do zabytka - jaki wybór...?
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wojkop pisze:

    > Wybacz jesli to tak zabrzmialo. Naprawde nie chcialem byc zlosliwy, choc
    > rzeczywiscie mozna to tak odczytac. Tez kocham klasyke. problem w tym, ze Davida
    > jako firma z kultowym znaczkiem ma ceny kosmiczne, przynajmniej dla mnie -
    > nieosiagalne.

    Spoko, nic się nie stało, na końcu była mrugająca "emotka". ;)
    Powoli przeglądam różne oferty, to fakt, że ceny bywają kosmiczne,
    dlatego warto szukać, pytać, korzystać z doświadczenia innych, którzy
    już przetarli nie jeden szlak... ;)

    > a tu o kaskach:
    > http://www.rockers.webd.pl/articles.php?article_id=3
    5

    Ciekawa lektura, poszperam sobie więcej... ;)
    Dziękuję!

    > A firme Jawa szanuje i zawsze bede szanowal!

    Cieszę się! ;)
    Ja uwielbiam sytuacje, gdy przechodząc koło mojego garażu zagadują
    rozmową mocno zaawansowani wiekiem dziadkowie, którzy zaczynają
    opowiadać gdy za młodu sami ujeżdżali podobne Jawy, a także rasowe
    Junaki, SHLki czy popularne WSK i Fumki... ;)

    Do dziś pamiętam, gdy jeden z dziadków z mocnym podekscytowaniem
    powiedział - "Panie wtedy jak ktoś miał Jawę to był ktoś!" ;)
    Tylko szkoda, że tak mało jest ich w PL...

    --
    (Po)zdrówka! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V