  • Data: 2009-05-07 16:24:49
    Temat: Re: Kask i spodnie do zabytka - jaki wybór...?
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Monster pisze:

    > Zanabyłem model bardzo podobny,u nas ,ale jeszcze nie macałem,zobaczymy co
    > to bedzie,kasa taka sama:

    > 1 x Kask Highway No.1 JX1 Jethelm mat (204141) = 131,00zł

    A z ciekawości zapytam, gdzie kupiłeś?
    Wiedząc już czego szukać, podrążyłem temat i okazuje się, że można
    niezobowiązująco (do kupienia) zamówić kask i szybki (ciemna i jasna) w
    sklepie moto-akcesoria.
    Dostawa ma być w ciągu 2 tygodni, plus jest taki, że można podjechać
    (Marki k. Wawy - dla mnie najbliżej) pomacać, poprzymierzać, itp. bez
    obowiązku kupna. Wiadomo jak bywa z zamówieniem przez sieć bez
    przymiarek... :(

    Co ciekawe kask: Highway 1 retro mają po 270zł (nie ma atestu) a ten,
    który Ty wybrałeś Highway 1 JX1 Jethelm (różni sie chyba tylko wlotami
    nad daszkiem...?) kosztuje 135zł i ma atest... ;) Po za tym wyglądają
    niemal identycznie!

    Tak, więc obejrzę na żywca i albo kupię od ręki, albo zamówię przez
    kumpla z Niemcowni bezpośrednio z Luisa.

    --
    (Po)zdrówka! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V