  • Data: 2009-05-02 07:54:18
    Temat: Re: Kask i spodnie do zabytka - jaki wybór...?
    Od: Kuczu <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    falco pisze:

    > taaa..., ale czy ja pytałem o "odczucia"...? Pytałem o to czy są takie
    > kaski w ogóle dostępne, bo ja nigdzie nie znalazłem, więc liczyłem na
    > pomoc osób, które (może) znają takie produkty i podadzą konkretne modele.

    Jest inne wyjscie. Mozna sobie kupic klasycznego jeta ktory ma odpinany
    daszek. I w miejsce daszka zamontowac szybe. Sa na rynku dotepne w
    kilkunastu wzorach i kolorach. Wyglada to bardzo klasycznie.
    Jakis czas temu pojawily sie szyby typu booble. Takie w ksztalcie
    babelka. Bardzo stylowe i praktyczne. Sam rozwazam zakup takowej.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!