  • Data: 2009-04-30 17:08:19
    Temat: Re: Kask i spodnie do zabytka - jaki wybór...?
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> szukaj wiadomości tego autora

    "falco" <m...@w...pl> wrote

    > Wczytałeś się dokładnie w moją prośbę-zapytanie...?

    Owszem, bardzo dokladnie.

    > "... szukam kasku z szybką w stylu retro".
    > Fajnie, że coś zaproponowałeś, ale takie widziałem i nie o takich
    > mówiłem... ;) Szukam kasku z szybką, ale nie wyglądającego nowocześnie...

    Myslalem ze moja odpowiedz wystarczajaco da Ci do myslenia
    ale trzeba kawe na lawe, nie ma takiego kasku,
    "retro" nie moze miec szybki bo jest retro.
    :-)
    jedyne co mi przychodzi do glowy to nasz polski wynalazek
    do orzecha, mianowice sama szyba na gumie
    ktora sie zakladalo na kask, ale wygladalo to to koszmarnie.
    Jak juz sie upierasz przy JET to porzadne "lotnicze"
    gogle i maska neoprenowa.
    Jak sie uprzesz na te szybe to sie da ale tak jak
    pisalem:
    http://www.transair.co.uk/product4.asp?SID=2&Product
    _ID=7655
    chcesz tak wygladac?

    Wloska bodaj firma MODENA produkuje taki kask
    ale wyglada on jak z Jetsonow:
    http://www.roadstarcycles.co.uk/Shop/index.php?main_
    page=popup_image&pID=18

    --