  • Data: 2009-04-19 06:44:22
    Temat: Re: Kask dla mnie-żona;)
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5a9f9833-e90d-4865-9f5c-ee06e187f48d@j18g2000yq
    l.googlegroups.com...
    On 18 Kwi, 23:31, "Radosław Smyk" <r...@o...pl> wrote:
    > pomidorowo napisała:> Ok,nie dam się;)Ale czy w Takim razie tylko skóra
    > wchodzi w grę??Czy
    )

    Ja ma modę w d...,liczy się moja przyjemność i bezpieczeństwo;)No i na
    pewno decyzję podejmę nie tylko po lekturze;)A co do pasa nerkowego to
    dziekuję za radę,ważna sprawa.Pozdrawiam.

    Rowaz jeszcze zakup "szczekowca" Jest nieco drozszy od integrala. Kupiłam
    taki "na próbe" i juz sie z nim nie rozstane ;) tym bardziej ze nosze
    okulary i szczeke łatwiej mi sie nakłada.

    Skóry miałam od zawsze... teraz taz mam kombi skórzane, bo jakos nie
    wyobrazam sobie jazdy w czyms innym..ale texy tez mam. Zdaja egzamin jak sie
    robi gorsza pogoda. Dodatkowo jak jest bardzo zimno, to nakładam na kombi
    ( bo zakładajac ze bede jezdzic głównie w lecie kupiłam letni kombinezon) i
    wtedy to nawet jak jest bardzo zimno - czy pada snieg jak ostatnio - nic
    mnie nie rusza ;)

    Rękawice. Tu bez mierzenia sie tez nie obejdzie. Musza byc nieco luzniejsze,
    ale nie zbyt luzne. Jesli czasem nosisz długie paznokcie, to tez musisz to
    wziac pod uwage przy zakupie ;) Rękawice musza byc wtedy odpowiednio dłuzsze
    ;) Sugeruje tez długie...czasem jak jest chłodniej to "podwiewa" w zbyt
    krótkich.

    Pas nerkowy - oprócz opisywanych zalet ma jeszcze jedna - ułatwia utrzymanie
    sylwetki i kregosłup sie tak bardzo nie meczy.

    No i buty.. kup takie, zeby przy byle deszczu nie taplało ci w nich.
    Koniecznie z zakryta kostką.

    aaa.. i tnij cytaty:)

    --
    Easy