  • Data: 2009-04-20 07:11:30
    Temat: Re: Kask dla mnie-żona;)
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Zacznij od FAQ oraz Netykiety ze wskazaniem na cytowanie.

    Cytowaniem już się zajęłam a za FAQ dziekuję.

    Kask kup w sklepie - przymiarka jest bardzo wazna i raczej nie
    > sprzedadza Ci czegos nie dopuszczonego u nas z powodu braku atestow.

    Tak to pewnie się skończy ,ewentualnie poczekam na motobazar w Łodzi.

    > Czoper/crusier nie hamuje, nie skreca i sporo wazy choc, fakt, do lansu jest
    > najlepszy.

    Lansować się nie zamierzam,bardziej chodzi mi o to że jest duży i
    przez to wydaje mi się bezpieczniejszy.Ale tak jak napisałeś,być może
    do czasu kupna zmienię zdanie.

    Pozdrawiam.
    Anka