  • Data: 2009-04-20 09:30:37
    Temat: Re: Kask dla mnie-żona;)
    Od: "Alti" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości news:ee5ae787-395a-4ec6-

    Tyle że najpierw prawko(i tu dylemat-kat A czy od razu zrobić
    sobie na to przeklęte auto),a potem kupno czegoś porządnego.
    --------

    Ja (i myślę że wielu na tej grupie podzieli moje zdanie) uważam że powinnaś
    zrobić obie kategorie A i B od razu. Wsiąść w auto i pojeździć zanim
    wsiądziesz na moto. Dlaczego? Dlatego że kolizja w aucie to zazwyczaj
    pogięte blachy a kierowcy i pasażerom nic nie jest. Doświadczenie nabyte za
    kierownicą samochodu znacznie zwiększy Twoje bezpieczeństwo na motorze.
    Gadanie że po to kupujesz czopka żeby się kulać powoli nie jest żadnym
    argumentem dlatego że zazwyczaj są dwie strony zdarzenia - sprawca i
    poszkodowany. Doświadczenie zdobyte autem zwiększy twoją czujność na motorze
    i na pewno pozytywnie wpłynie na ogólnie pojęte bezpieczeństwo jazdy
    motorem.
    Tak więc rób obie kategorie i najpierw pobujaj się autem.

    Wojtek