  • Data: 2009-04-20 10:01:58
    Temat: Re: Kask dla mnie-żona;)
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    --------

> [...]
    > zanim wsiądziesz na moto. Dlaczego? Dlatego że kolizja w aucie to
    > zazwyczaj pogięte blachy a kierowcy i pasażerom nic nie jest.
    > Doświadczenie nabyte za kierownicą samochodu znacznie zwiększy Twoje
    > bezpieczeństwo na motorze. Gadanie że po to kupujesz czopka żeby się kulać
    > powoli nie jest żadnym argumentem dlatego że zazwyczaj są dwie strony
    > zdarzenia - sprawca i poszkodowany. Doświadczenie zdobyte autem zwiększy
    > twoją czujność na motorze i na pewno pozytywnie wpłynie na ogólnie pojęte
    > bezpieczeństwo jazdy motorem.
    > Tak więc rób obie kategorie i najpierw pobujaj się autem.

    poszła bym nawet dalej w tej teorii.. kupienie malucha na pierwsze auto ;)
    niestety tak juz jest na naszych drogach ze nikt nie liczy sie z maluchami..
    Kazdy zajezdza, podjezdza, wymusza.. i nie mowcie ze nie, bo wciaz zdarza mi
    sie jechac kaszlem.

    Kaszlak uczy pokory na drodze. Uczy walki o przezycie ze tak powiem;) co sie
    pozniej przydaje na moto.

    --
    Easy
    Zielona Dziura