  • 1. Data: 2011-08-14 09:20:14
    Temat: Karty graficzne 256 BIT z pasywnym cłodzeniem
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    na którą warto by zwrócić uwagę, jak dotąd znalazłem 2 [ InnoVISION
    9600GT 512MB DDR3 256 bit PCI-EX i Sapphire Radeon HD 3850 ] , a może
    jeszcze jakieś inne ??

  • 2. Data: 2011-08-15 10:59:18
    Temat: Re: Karty graficzne 256 BIT z pasywnym cłodzeniem
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/08/2011 10:20, Gupik wrote:
    > na którą warto by zwrócić uwagę, jak dotąd znalazłem 2 [ InnoVISION
    > 9600GT 512MB DDR3 256 bit PCI-EX i Sapphire Radeon HD 3850 ] , a może
    > jeszcze jakieś inne ??

    Na pewno potrzebujesz 256bit? Dużo nowszysch kart z szyną 128 albo 192
    będzie szybsze od tych staruszków.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 3. Data: 2011-08-15 12:08:44
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Na pewno potrzebujesz 256bit? Dużo nowszysch kart z szyną 128 albo 192
    > będzie szybsze od tych staruszków.

    Dokladnie + 9600 zrobiony jest w 65nm -
    - moze lepiej wejsc w jakiegos HD 6xxx (40nm)?

    Dla pasywnych kart taka roznica "robi".

  • 4. Data: 2011-08-15 12:31:13
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 14.08.2011 11:20, Gupik pisze:
    > na którą warto by zwrócić uwagę, jak dotąd znalazłem 2 [ InnoVISION
    > 9600GT 512MB DDR3 256 bit PCI-EX

    Taką miałem i zapomnij o pasywności. tzn pasywna to ona jest jak nie
    grasz. jak odpalisz grę - grzeje się normalnie. chyba ze masz
    superwydajny wentylator na zasilaczu, od przodu taki z diodami i jeszcze
    na ściance bocznej obudowy. to może być pasywna.

    ToMasz

  • 5. Data: 2011-08-15 13:08:00
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/08/2011 13:08, Q wrote:

    > Dokladnie + 9600 zrobiony jest w 65nm -
    > - moze lepiej wejsc w jakiegos HD 6xxx (40nm)?
    >
    > Dla pasywnych kart taka roznica "robi".

    Warto jeszcze pomyśleć nad dokupieniem chłodzenia osobno.. Jakiś czas
    temu miałem Accelero S2 do HD 4670 bo fabryczny mały wentylatorek wył
    jak odkurzacz. Nie dość że było bezgłośnie, to jeszcze karta była
    zimniejsza pod pełnym obciążeniem z samym radiatorem, bez opcjonalnych
    wentylatorów. Całość miałem chłodzoną 120mm w obudowie i wystarczało.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 6. Data: 2011-08-15 16:06:47
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 15 Aug 2011 14:31:13 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > superwydajny wentylator na zasilaczu, od przodu taki z diodami i jeszcze
    > na ściance bocznej obudowy. to może być pasywna.

    Te diody w wentylatorze to jak wpływają na możliwy na nim do uzyskania
    przepływ powietrza?

    [ Ja tak się biję z moim wrodzonym lenistwem, że już sił nie starcza, aby ]
    [ coś zrobić. (JoeMonster.org) ]

  • 7. Data: 2011-08-15 17:46:55
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Aug 2011 18:06:47 +0200, Przemysław Ryk

    >Te diody w wentylatorze to jak wpływają na możliwy na nim do uzyskania
    >przepływ powietrza?

    Oświetlają drogę, powietrze wtedy wie którędy ma lecieć :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2011-08-15 18:56:47
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 15 Aug 2011 19:46:55 +0200, jerzu napisał(a):

    > Oświetlają drogę, powietrze wtedy wie którędy ma lecieć :)

    No tak. Jest to jakaś odpowiedź... ;)

    [ The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. ]
    [ (Gary Jules "Mad World") ]