    From: Saiko Kila <f...@b...cy>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karta sieciowa
    Date: Tue, 10 Nov 2015 21:09:45 +0100

    Proces animka <a...@t...wp.pl> zwrócił błąd:

    > Może warto zaszaleć, ale mnie to nie bawi :-(
    > Wolę oglądać w telewizorze.

    > Wyszły mi takie:
    >
    > Wynik testu, 10.11.2015 20:16
    > Pobieranie (download) (Wyższy jest lepszy)
> [...]

    Jeśli jest bardzo stara, to może nie mieć złącza na PCI-express, tylko
    na PCI na przykład. A wtedy 1 Gb i tak nie pójdzie (chyba takich nie
    robią na PCI). Albo możesz nie mieć wolnego PCI-express. Ja mam jeszcze
    taką płytę, że nawet nie wszystkie karty sieciowe na PCI chodzą, bo ma
    wersję bodajże 2.1, a karty (niektóre) wymagają 2.2. Zresztą PCI-express
    też nie są kompatybilne między wersjami 1.0x a 1.1 i 2.x. Biorąc pod
    uwagę takie kwiatki, model płyty jest ważny.

    > Raz chciałam coś ściągnąć to UPC chyba blokuje. Nie dało się ściągnąć na
    > komputer.
    > UPC mam dopiero ok. 1 m-ca.

    Ja bym na Twoim miejscu sobie darował kartę i większą prędkość. Tylko
    oczywiście bym też nie płacił ekstra, bo by nie było za co.

    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.