  • Data: 2015-11-18 20:00:00
    Temat: Re: Karta sieciowa
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-17 14:15, TurboPascal pisze:

    > To niezupełnie tak jest. Gdyby nie te 10 zł. więcej, to prędkość
    > internetu wynosiłaby tylko 30 Mb/s. Jest więc dużo lepiej, choć nie
    > tak bardzo, jak mogłoby być. Odwieczny problem: czy szklanka jest do
    > połowy pełna, czy od połowy pusta. Niektórzy dyskutanci doradzają,
    > np.

    Masz rację. Ze 120 Mb/sek będzie tyle samo co mam teraz (jakieś 74-86
    Mb/sek).

> [...]
    > ekonomiczno-biznesowej. Umowa jest na 24 miesiące. Przez całe 2 lata
    > trzeba będzie codziennie zmagać się ze świadomością, że jest się
    > oszukanym/okiwanym/okradanym na łączną kwotę 240 zł. Tymczasem
    > okazuje się, że istnieje proste rozwiązanie: http://tiny.pl/gg9wm
    > Tylko 30 zł. przy osobistym odbiorze na Targówku. Według zapewnień
    > sprzedawcy wyrób całkowicie nowy, renomowanej, choć chyba chińskiej
    > firmy, z pełną gwarancją. Myślę, że można zapakować kompa w dużą
    > torbę i na miejscu jakiś uprzejmy serwisant kartę przykręci.

    Raczej nie przykręci, bo to sprzedawca. Tylko sprzedaje.
    Moja karta sieciowa jest zintegrowana z płytą główną i gniazda od innej
    mogą nie pasować. Musiałabym ściągnąć na podłogę komputer i otworzyć
    przykrywę i zobaczyć jak to wygląda od środka, mając w ręku drugą kartę
    graficzną, żeby zobaczyć czy pasuje. Niestety, nie mogę się szarpać z
    komputerem, bo jestem po operacji.
    Z drukarką i przekręcaniem komputera już się coprawda naszarpałam.
    (WiFi bez kabla, potem kabel do USB). Niestety chyba mam zepsutą
    drukarkę. Tusze zaparkowane nie chca się ruszyć (jechać w lewo, potem w
    prawo i zaparkować). Czyli nie komunikuje, nie chce drukować. Mam
    komunikat, żeby ją oddać do serwisu, ale ona (Canon MG) po gwarancji.
    Router też mam chyba zepsuty. Mój poprzedni wieloletni dostawca
    internetu tak napieprzył zdalnie w konfiguracji, że w ustawienia routera
    (online) nie mogłam wejść.
    Przedtem zrobili jakieś spięcie, paliły się kable od internetu w którejś
    skrzynce w bloku, no i stanęła mi drukarka i wysiadł router. Teraz już
    mam kablówkę, internet, Wifi z UPC, ale drukarka po WiFi nie ruszyła
    się, na kablu USB też.
    Routera chyba nie ma sensu sprawdzać, szarpać się z komputerem, żeby
    kable przełączać, bo tę nieszczęsną drukarkę najpierw trzeba zestawić na
    podłogę.

> [...]
    > Ethernet / Network card (How To Install an NIC)
    > https://www.youtube.com/watch?v=m2HbNwSCAO0 3. TP Link PCI Gigabit
    > network adapter TG-3269
    > https://www.youtube.com/watch?v=i6E3gKRvshs 4. Fitting a Network Card
    > (PCI Card)
    > https://www.youtube.com/watch?v=51_8HmeZ7qc 5. D-LinkTV D.I.Y.
    > Gigabit Desktop PCI Adapter low profile
    > https://www.youtube.com/watch?v=hcb6dVZHHWo 6. PCI network card
    > installation
    > https://www.youtube.com/watch?v=oRhfUS-QQ-s
    >
    > To naprawdę nie jest trudne. I jak mawiają chyba Anglicy, a może

    Nie jest trudne, ale musiałabym mieć w ręku tę drugą kartę , żeby
    poprzymierzać. Ponadto nie wiem czy jest miejsce na drugą karte graficzną.

    - last, but not least: jeszcze pozostały 3 miesiące
    > promocji - całe 250 Mb/s. Animko - DASZ RADĘ!

    Już nie myślę o tych 3-ch m-cach. Postarałam się zapomnieć ;-)

    > Pozostaje tylko uwierzyć w prorocze stwierdzenie dyskutanta
    > Przemysława Ryka:

    On "Ryczy" głośniej niż niejeden jeleń. Siedzi od długiego czasu w sedesie.

    --
    animka