  • Data: 2012-06-10 23:39:14
    Temat: Re: Karta pamięci...
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-09 23:44, Pszemol pisze:
    > A ja bym chciał taki, co to zapyta użytkownika po wykryciu karty
    > "czy chcesz ją użyć jako rozszerzenie pamięci telefonu czy jako
    > pamięć wymienna?" i odpowiednio zamontuje kartę jako folder
    > w systemie plików aby karta była przeźroczystym przedłużeniem
    > pamięci telefonu.

    Daj sobie spokój. Jesteśmy inaczej wychowani. U mnie karta-dysk
    zewnętrzny w naturalny sposób służy do wkładania i wyjmowania ;-)
    My tak mamy bo tak jest w pecetach i to dla nas jest naturalne i
    oczywiste (przenoszenie danych). Wyobraź sobie ile byłoby kłopotów po
    wyjęciu takiej karty. Tak jak wyjęcie dysku D: z kompa na którym
    zainstalowano programy. Albo jednego dysku z raid0.
    Dlatego domyśle jest: "programy używają dysku C:" Można to zmienić jak
    komu pasuje. Jednym pasuje innym nie np. z powodu łatwiejszej
    archiwizacji. Nam nie sprawia trudności sprawdzenie jakie mamy
    "przegródki" i ile w nich wolnego miejsca, która może być natychmiast
    pożyczona koledze czy w innym dziwnym celu. :-) To jest oczywista
    oczywistość i z nią się nie dyskutuje :-)
    Może to się zmieni. Trendy trendy trendy...

    Pisałeś o bzdurnych problemach z wyciszonym budzikiem.
    Wróć i przemyśl i więcej tak nie rób :-)