  • Data: 2012-06-10 16:12:40
    Temat: Re: Karta pamięci...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 10 Jun 2012 06:43:37 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Obawiam się że serwer pocztowy z którego korzystam tego nie przełknie.
    > Niech sprawdzę:
    > interia.pl -100MB
    > hotmail.com - 200 załączników po 50MB każdy max
    > yahoo.com - załączniki 20MB max
    > gmail.com - załączniki 20MB max
    >
    > Film 700MB musiałby być pocięty, jak sam widzisz.

    Dostaniesz na hotmail pociety, jeden email z 15 zalacznikami po 49 MB.
    A potem sobie skleisz w telefonie w jeden :-)

    > Najwyraźniej nie dyskwalifikuje bo miliony użytkowników jest
    > z niego na codzień zadowolone.

    Wytlumaczy im sie - prosze zresetowac i zainstalowac od nowa :-)

    > Ale może tłumaczyć dlaczego
    > AppStore nie jest puszczone na żywioł i jest jakaś kontrola tego
    > co tam się wpuszcza a co odrzuca.

    Mowisz ? pol miliona aplikacji - mogli temu poswiecic chocby po 5 minut ?

    > Zaraz... czegoś tu nie rozumiesz :-) iPhone nie ma gniazda microSD card.

    A to przpraszam za bezpodstawne zarzuty :-)

    > I pewnie tak samo jest na Androidzie - ale ktoś tu napisał że program
    > pocztowy może osobno użyć karty. Tak czy inaczej obsługa pamięci
    > na karcie jest zrobiona pokracznie - ciekaw jestem jeśli iPhone
    > kiedyś dostanie gniazdo karty to jak będzie wyglądać jej obsługa...

    A jak ma wygladac ? Klient przeciez wymaga zeby karte wyciagnac, wsadzic w
    komputer, wymienic na wieksza ...

    J.