    From: Lebowski <lebowski@*****.net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Karta pamięci
    Date: Fri, 01 Jul 2011 18:07:51 +0200

    W dniu 2011-07-01 13:20, jadryś pisze:

    > Formatowałem pod Linuksem, ma on dość zaawansowany menażer dyskowy, np.
    > formatowanie FAT ma dodatkowo kilka rożnych opcji - fat12, 16, 32.
    > Wypróbowałem wszystkie dostępne opcje.
    >
    > Moja karta ma 4 GB pojemności, - zajęte było nawet nie 50 %. A telefon
    > obsługuje karty do 16 GB. Więc tu chyba nie chodzi o format, bo na
    > sformatowaną kartę w rożnych dostępnych opcjach pod Linuksem, Windowsem
    > czy wreszcie własnym menażerem telefonu, - mogę wrzucać pojedyńcze
    > fotki, piosenki czy filmiki (wielkość tych plików nie ma znaczenia) i
> [...]

    W tych ktorych ja uzywalem przez ostatnie kilka lat, to nie byl problem,
    ale potrzebne bylo do tego oprogramowanie do komputera, ktore producent
    dostarczal wraz z telefonem lub scianiete z jego strony.
    Przed formatowaniem warto zrobic sobie kopie telefonow, adresow itp.
    poniewaz formatowanie calkowicie usuwa i wgrywa na nowo caly firmware
    telefonu, jakby sie go pierwszy raz uruchomilo.
    W moim obecnym telefonie juz 3 krotnie musialem tak zrobic, wlasnie z
    powodu testowania nowych programow.