  • Data: 2011-07-02 07:02:31
    Temat: Re: Karta pamięci
    Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-02 07:36, jadryś pisze:

    > No niestety, ja nic takiego nie mam. Program który jest dołączony do
    > telefonu to "Samsung Kies", - służy do tylko obsługi multimediów,
    > łączenia z netem czy obsługi książki telefonicznej i wiadomości. Tak
    > samo takiego programu nie widzę na stronie Samsunga. Chyba przyjdzie się
    > pogodzić że na tym telefonie nie będę już miał programów typu darmowa
    > nawigacja.
    > Jeszcze jedno małe pytanko: zresetowanie pamięci telefonu by coś mogło
    > pomoc?

    Jakiej pamieci telefonu? Myslalem, ze o niej wlasnie mowimy, na ktorej
    jest caly firmware, czy ma on jeszcze jakis ram?
    Proponowalbym, zebys napisal do jakiegos supportu producenta, tylko
    gdzies w Europie, bo polski support do zwykle debile i zapytal o format
    i wgranie ustawien fabrycznych.
    Sklecic 2 zdanka po angielsku na pewno bedziesz umial i dostaniesz
    instrukcje 'jak dla chlopa'.
    Tylko najlepiej zaloz konto na www.mail.com, poniewaz support z innych
    krajow nie chce pomagac Polakom i odsyla ich do rodzimego supportu.
    A jaki masz wlasciwie telefon?