  • Data: 2011-09-19 05:55:33
    Temat: Re: Karta muzyczna
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości
    news:4e73dfca$0$3507$65785112@news.neostrada.pl...

    > Znaczy to, że Pan rozróżnia. Teraz trudniejsze pytanie: Odróżnia Pan
    > lepszą i gorszą reprodukcję dźwięku gitary?

    Wiesz co. Zacznij od opisania warunków pomiaru (testu)
    Przypominasz mi zdradzoną żonę co pyta
    "W czym tamta jest lepsza"
    Napisz sprawdzam cię podłączając Gibsona kablem Klotz
    do Mesy jakiejś tam przez mikrofon Shure57 do Mackiego
    itd. Jedną wersję słuchamy z Mesy a drugą skompresowaną
    do MP3 czy czegoś innego...,
    albo coś podobnego.

    Artur(m)

    ps