  • Data: 2011-09-22 01:55:35
    Temat: Re: Karta muzyczna
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 16 Sep 2011 15:50:19 +0200, Tom01 napisał(a):

    > Mocniejszy? W jakim sensie? Głośniej?

    W sensie, że na wyjściu dostajesz silniejszy sygnał. Wobec czego możliwe
    jest, że zakłócenia ,,chowają się w tle".

    > Nie, chodzi o to że, jak wcześniej pisałem, np brzmienie gitary zaczyna
    > być słyszalne bardziej wiernie. Inaczej brzmi plumkanie z słabej mp3 i
    > kiespkiego sprzętu a inaczej gitara na żywo. Ostrość, dynamika to
    > zupełnie inna klasa. Nie wierze żeby ktokolwiek nie odróżnił żywej gitary
    > od jej nagrania na nie audiofilskim sprzecie. Właśnie wyraźne zbliżenie
    > do naturalnego dźwięku strun zaobserwowałem i to mnie urzekło. Przestało
    > plumkać.

    Wiesz - jak kiedyś z kolegą montowaliśmy system nagłośnienia w pewnym
    obiekcie, to też jak posłuchałem sobie koncertu Oldfielda na tym rzeczonym
    sprzęcie (DVD, duży pokój odsłuchowy, osprzęt JBLa), a potem to samo
    puściłem z MP3 na domowym sprzęcie, to mnie zabolało mocno. Potem
    popatrzyłem na ceny, popatrzyłem czy i gdzie mam to rozstawić - i zakwiliłem
    po raz drugi. :) Kupiłem więc sprzęt taki, który daje mi niezły efekt za w
    miarę rozsądne pieniądze. Będąc świadomym jego ograniczeń. :)

    To trochę tak, jak z monitorami. Ja wiem, gdzie się mój S2432W gubi. Ale do
    tego co robię, to kupno CG243W to strzelanie z armaty do wróbla. :)

    [ Sam nie wiem co jest gorsze: bycie alkoholikiem czy seksoholikiem? ]
    [ W pierwszym przypadku Ci nie staje, w drugim nie ma czasu wypić... ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]