  • Data: 2011-09-22 08:32:51
    Temat: Re: Karta muzyczna
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Fri, 16 Sep 2011 15:47:06 +0200,
    Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> screamed:

    > Nie uznaję wtrętów żadnych w sygnał. Nawet regulatorów Bass/Treble abo
    > nie ma albo ustawiam na zero.

    A wzmacniacze lampowe uznajesz? Bo one robią dużo? wtrętów? w sygnał.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 10:31:55 user up 12933 days, 22:26, 1 user, load average: 0.97, 0.18, 0.22 ]

    USER ERROR: replace user and press any key to continue.