  • 41. Data: 2011-06-03 23:38:30
    Temat: Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > Nie - mój czytnik ich nie rozumie.

    A co to za czytnik ten My gate?

    --
    animka

  • 42. Data: 2011-06-04 08:31:29
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    gomader pisze:

    > Poszukuje karty dzwiekowej stereo na USB, ktora generuje czyste wysokie
    > tony ... zadnych 5.1 tylko zwykle stereo, nie chce zadnych creativa
    > poniewaz ktos na komputroniku w opiniach dodal ze powyzej 400Mhz juz sie
    > pojawiaja schodki

    Wybacz kolego ale jeśli USŁYSZYSZ (!) coś powyżej 14kHz to mega kozak z
    Ciebie... A Ty wspominasz o 400MHz :) Lepiej skup się na
    zniekształceniach harmonicznych karty czy przesłuchach międzykanałowych
    a w zasadzie głownie jaki jest jitter, zamiast urabiać filozofie i
    wzmacniać u siebie placebo wyczytując banialuki na forach audio-voodoo...

    Kup sobie jakąś małą karte USB od ESI, M-Audio czy Line6 i ciesz się
    jakością...

    Pzdr, OMSON

    P.S. Czyszczenie uszu u laryngologa czyni cuda większe niż sprzęt audio
    za srylion zł! ;)

  • 43. Data: 2011-06-04 09:14:55
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Nathan"

    Tylko po co?

    --
    \------------------------/
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 44. Data: 2011-06-04 09:44:15
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-06-04 01:38, animka pisze:
    > A co to za czytnik ten My gate?

    Tak z ciekawości zaglądasz w nagłówki? :))
    p.s. masz bana na googla?

  • 45. Data: 2011-06-04 09:46:26
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    RoMan Mandziejewicz nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Jasne. Zastępuje się je znakami alfabetu morsa.

    Morse'a :P
    O ile mnie nie myli to te fajne zwierzątka:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Mors
    swojego alfabetu nie mają :P
    Przem

  • 46. Data: 2011-06-04 09:55:48
    Od: gomader <g...@g...com>

    On 06/04/2011 10:31 AM, OMSON wrote:
> [...]

    oczywiscie chodzilo o 400Hz

  • 47. Data: 2011-06-04 10:12:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 04 Jun 2011 11:55:48 +0200, gomader wrote:

    >oczywiscie chodzilo o 400Hz

    Taka juz natura przetwornikow D/A ze zawsze sa schodki. Nawet dla
    16Hz.
    Tylko ze przy 96kHz probkowania na pol okresu 16Hz (jedno zbocze)
    przypada 3000 probek, to na kiepskim oscyloskopie nie zauwazysz.
    Przy 400Hz tych probek jest tylko 120, i to juz zaczyna byc widoczne.

    Oczywiscie mozna wygladzac, filtrowac, ambitniejsze przetworniki robic
    .. tylko po co - ucho nie oko, zygzakow tak wprost nie zauwaza.

    No ale jak slyszysz ... kus sobie co lubisz, a potem popros kolege o
    slepy test - ciekawe czy naprawde slyszysz :-)

    J.

  • 48. Data: 2011-06-04 10:31:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Przemek,

    Saturday, June 4, 2011, 11:46:26 AM, you wrote:

    > RoMan Mandziejewicz nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Morse'a :P

    Przecież wiem. Czy naprawdę ironia musi gryżć w gołą dupę (czytaj:
    trzeba dodać smiley'a), żeby być rozpoznaną?

    Jeśli uważasz, że nie wiem, jak się to pisze, to sprawdź pierwszy mój
    post w tym wątku.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 49. Data: 2011-06-04 10:54:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 4 Jun 2011 12:31:38 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello Przemek,
    >
    >Przecież wiem. Czy naprawdę ironia musi gryżć w gołą dupę (czytaj:
    >trzeba dodać smiley'a), żeby być rozpoznaną?

    A gdyby ten amerykanski wynalazca nazywal sie Mors, to wszystko byloby
    w porzadku ? Pop* ten nasz jezyk, tak jak obywatele :-)

    J.

  • 50. Data: 2011-06-04 11:29:12
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    RoMan Mandziejewicz nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Przecież wiem. Czy naprawdę ironia musi gryżć w gołą dupę (czytaj:
    > trzeba dodać smiley'a), żeby być rozpoznaną?

    Dokładnie tak, po to są. To nie język mówiony i subtelności nie słychać.
    Szczególnie gdy w reszcie wątku zachowujesz się tak serio, jakbyś pojęcie
    "ironia" znał tylko ze słownika.
    NOSPANC, po prostu czasem wyluzuj, nie każdy musi mysleć tak jak Ty i nie
    zawsze, nawet jak się ma rację, należy do niej przekonywać innych na siłę.
    Przem