  • Data: 2011-06-03 12:16:01
    Temat: Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
    Od: gomader <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/03/2011 09:19 AM, Mariusz Kruk wrote:

    > Kurczę, niezły słuch koleś ma, jak słyszy powyżej 400MHz.

    http://www.agito.pl/karty-dzwiekowe/creative-sound-b
    laster-play.0.345605.html?attr=234-41731

    "Karta jest beznadziejna. Wysokie tony gryzą po uszach są chropowate jak
    kiepska mp3-ka. Na dowód tego sprawdziłem przebieg sinusoidalny na
    oscyloskopie od kilkuset Herców zaczyna schodkować. Po tej firmie
    takiego śmiecia się nie spodziewałem. Jeżeli ktoś będzie jej używał
    niech się nie zdziwi jak będzie palił głośniki wysokotonowe.
    Wyrzucone pieniądze.
    Na dowód zrobiłem porównanie i zamieściłem je tu"

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=853
    4015#8534015