  • Data: 2011-06-03 13:37:03
    Temat: Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
    Od: shg <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 3, 12:43 pm, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Zaraz .. to na USB jest jakas stala czestotliwosc zegarowa ?
    > No nie, przeciez nie moze, nawet jakby zadbali o synchronizm miedzy
    > ramkami, to jest jeszcze ruch powrotny.
    Zadbali o jedno i drugie.
    Ramki lecą co 1 ms (w High-Speed co 1/8 ms), są też podane wymagania
    dla jittera.
    Ruch powrotny jest inicjowany wyłącznie przez hosta.
    Urządzenia alokują sobie pasmo i nie mogą transmitować kiedy im się
    podoba.
    Normalnie to wygląda tak, że co 1 ms jest garstka ramek, a potem do
    końca milisekundy cisza.

    > Mialem raczej na mysli zaciecia w transmiji, moze rozprowadzanie
    > zaklocen po masie ..
    Zrobiłem sobie tam takie diodki, które pokazywały, czy wystąpiła ramka
    z błędnymi danymi, albo zacięcie (przerwa w transmisji), ale to akurat
    pośrednio - diodka pokazująca czy był overflow i underflow bufora
    próbek. Chyba śmieci na masie właśnie powodowały zwisy tych PCM-ów,
    mój dynks był na to samo niewrażliwy.

    > To sie podlacza jak glosnik, sadzac po zaciskach ?
    Może to są miniaturowe porty do falowodów ;]