  • 11. Data: 2011-06-09 16:18:16
    Temat: Re: Karta WiFi
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Borneq" napisał w wiadomości grup
    > Mam przyłączony kablem z routera do karty sieciowej w komputerze

    Jesteś pewien, że to kabel?

  • 12. Data: 2011-06-09 16:28:24
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Jedynie co to mozesz wybrac karte na PCI, zamiast na USB - bo maja antenki
    > lepsze.

    Ja jednak polecam te na usb - to ktora ma lepsza antene
    zalezy od ANTENY a nie od PCI czy USB.
    No i USB bardziej elastyczne - latwo przelozysz,
    no i pod wirtualka bedziesz ja widzial :).

  • 13. Data: 2011-06-09 19:10:16
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2011-06-09 18:28, Q pisze:
    > No i USB bardziej elastyczne - latwo przelozysz,
    > no i pod wirtualka bedziesz ja widzial :).

    O co chodzi z tą wirtualką? Z PCI moga być jakieś kłopoty?

  • 14. Data: 2011-06-09 20:08:13
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Borneq" napisał w wiadomości grup
    > O co chodzi z tą wirtualką? Z PCI moga być jakieś kłopoty?

    Wirtualny komputer. Jak się chce to można używać na wirtualnym sieciówki na pci.

  • 15. Data: 2011-06-09 20:59:44
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Wirtualny komputer. Jak się chce to można używać na wirtualnym sieciówki
    > na pci.

    Nie wiem - moze mozna.
    Mi chodzilo o bardzo konkretny przypadek:
    Win XP/7 + VMware + BackTrack + karta wlan
    i tam sie nie da:

    "Any virtualisation software can only use USB wireless network cards as
    physical devices, all other types of wireless card are seen as virtual
    ethernet devices and can only be seen as a wireless device by the host and
    not by the guest operating system. So if you want to run BackTrack in VMWare
    or Virtualbox and have full wireless capabilities, make sure you are using a
    USB device."

  • 16. Data: 2011-06-10 00:11:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JoteR" isqr5n$g41$...@i...gazeta.pl

    > Można, np. wachlując metrykami kart. Ale to za dużo klikania,
    > póki będzie kabel, to po sprawdzeniu, że Wi-Fi działa - wyłączyć
    > ją do czasu przeprowadzki.

    Po co? Można jednocześnie na obie karty. :)
    (to nie hazard, że trzeba wszystko na jedna kartę)

    IMO im karta tańsza, tym lepsza. Oczywiście na USB, nie na
    PCI, bo jest bardziej uniwersalna -- USBB jest wszędzie. :)
    Ja bym popróbował tej:

    Karta sieciowa Wi-Fi Winstars WN687N1
    https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=8742

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2011-06-10 02:07:15
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał:

    > Po co? Można jednocześnie na obie karty. :)
    > (to nie hazard, że trzeba wszystko na jedna kartę)

    Co można jednocześnie na obie karty?

    Remek

  • 18. Data: 2011-06-10 05:27:24
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2011-06-09 22:59, Q pisze:
> [...]
    > and not by the guest operating system. So if you want to run BackTrack
    > in VMWare or Virtualbox and have full wireless capabilities, make sure

    Czyli gdy chcę używać Linuxa pod VirtualBoxa to muszę kupić Wifi pod
    USB? Dobrze że mój komputer ma dużo wejść, bo i dysk USB i mysz,
    klawiatura oraz drukarka, wszystko pod USB.

  • 19. Data: 2011-06-10 05:54:49
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 09-06-2011 13:55, Borneq rzecze:

    > Jaką niedrogą kartę wifi warto kupić do komputera?

    A nie lepiej kupić parę metrów skrętki i pociągnąć kabel?
    Nawet licząc z nabyciem zaciskarki wyjdzie taniej.

    > Jak skonfigurować sieć aby można było się przełączać między internetem
    > na kablu a tym z wifi?

    Jeśli masz na myśli przełączenie między WiFi a kartą Ethernet
    z kablem do routera to mogą chodzić obie, można ustawić priorytet,
    z którego łącza system ma korzystać najpierw, można je wyłączać
    programowo- szczegóły zależą od systemu operacyjnego.
    Można też po prostu wyciągać kabel z gniazda, a kartę WiFi z USB :-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 20. Data: 2011-06-10 07:29:05
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2011-06-10 07:27, Borneq pisze:
    > Czyli gdy chcę używać Linuxa pod VirtualBoxa to muszę kupić Wifi pod
    > USB? Dobrze że mój komputer ma dużo wejść, bo i dysk USB i mysz,
    > klawiatura oraz drukarka, wszystko pod USB.

    Mam router standardu 802.11g, system WindowsXP
    A czy może być
    http://allegro.pl/tp-link-karta-sieciowa-usb-wi-fi-t
    l-wn722n-livebox-i1646481080.html
    inne