  • Data: 2011-06-13 08:59:11
    Temat: Re: Karta WiFi
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-06-13, o godz. 10:51:36
    Dominik & Co <d...@c...invalid> napisał(a):

    > W dniu 13-06-2011 10:34, Mark rzecze:

    > Poniekąd tak, ale do zaciśnięcia kilku końcówek nie ma sensu wydawać
    > kilkudziesięciu złotych. Choć tak, Bogiem a prawdą, co takiego jest
    > w zaciskarce, co musi być tak "super profesjonalne"? Toć to w sumie
    > jedynie odpowiednio ukształtowane "szczypce", co tu może się
    > zepsuć? ;-)

    Są narzędzia i narzędzia. Ktoś kto ma do zrobienia 4 dziury w ścianie
    kupi tanią wiertarkę marki noname. Ale jak masz tych otworów np. 400 czy
    4000 to kupisz profesjonalne narzędzie droższe o rząd wielkości które
    raczej się nie przegrzeje i nie rozpadnie przy takiej ilości otworów.
    Identycznie z zaciskarkami - mam np. kilkunastoletnie narzędzia marki
    KRONE które działają jak na początku i zacisnąłem nimi przez te lata
    tysiące kabli czy zarobiłem ciut mniej gniazd. Natomiast tanie
    zaciskarki po kilkudziesięciu/kilkuset wtyczkach zaczynają mieć luzy i
    w końcu się rozpadają. Nie te materiały i nie ta jakość wykonania ale
    za to tanio. W efekcie o ile na początku nie ma problemów to potem może
    być problem z parametrami tak zaciśniętych wtyczek.

    Zdrówko