  • Data: 2011-06-10 09:38:25
    Temat: Re: Karta WiFi
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-06-2011 10:51, Mark rzecze:

    > No chyba sobie zartujesz ze z zaciskarka wyjdzie taniej.

    Tak, żartuję. Właśnie w ramach żartu sam sobie tak
    zrobiłem, jak stacjonarka poszła do pokoju dziecka.

    Zaciskarka kosztuje kilka złotych (ja wydałem całe 10),
    kabel 0,50 do 1 zł za metr (zależy, ile się chce kupić,
    a i taniej można znaleźć).

    Nie wiadomo, ile jest do tego drugiego pokoju,
    ale koszt całkowity powinien się zamknąć zwalającą z nóg
    kwotą 30 zł. Jak zaciskarka za droga- zawsze można pożyczyć.

    Fakt, jakieś badziewie za 15 zł na USB się kupi.
    Ale kabel to kabel- stabilność, prędkość.
    Co prawda nie wiadomo jakie to ściany (ale to argument
    obosieczny: przez gruby żelbet się trudniej przewiercić...
    i trudniej się przebić sygnałowi), czy i jakie listwy
    gdzie możnaby kabel schować itp.

    Ale nie uważam tego za jedynie słuszne rozwiązanie-
    piszę jeno, że warto to rozważyć.

    > Poza tym - skoro pytajacy zadaje takie wlasnie pytania - to w takim razie
    > kto mu ten kabel zrobi, bo sadze ze sam nie bedzie znal kolejnosci par w
    > kablu.

    Ja też nie pamiętałem kolejności. Znalezienie tego w wyszukiwarce
    zajęło mi 30 sekund.

    --
    Dominik (& kąpany)