  • Data: 2009-03-16 18:08:50
    Temat: Re: Karta Sandisk CF 4 GB - "ciekawa" awaria
    Od: NomaD_FH <N...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Mar, 18:04, "Zennon" <z...@n...pl> wrote:

    > Takie pytanie mnie naszło po ostatnich przygodach w pracy:
    > masz aktualny program antywirusowy...?
    >
    > Dokladnie. Odkad pojawily sie w duzych ilosciach pamieci na usb wrocily
    > wirusy !!! Zagladnij, czy w katalogu glownym karty nie masz ukrytych
    > dziwnych plikow bat, albo exe i jeszcze jakies autorun
    >
    > Zennon

    To była jedna z pierwszych rzeczy jakie sprawdziłem.
    Na wszystkich komputerach zainstalowane aktualne programy
    antywirusowe. I to raczej z czołówki jeśli chodzi o skuteczność. Na
    karcie nie ma żadnych ukrytych plików (o ile mogę to stwierdzić zanim
    karta się w czytniku wysypie).
    Generalnie wygląda tak jak napisałem - przy ściąganiu z aparatu
    "kablem" nie ma problemu, wrzucenie karty do czytnika - długo ją
    wykrywa, po czym po chwili wysypuje się. Próba sformatowania karty w
    czytniku - ten sam skutek.
    Czyli karta działa tylko kiedy jest sformatowana w aparacie - i
    ściąganie zdjęć odbywa się poprzez aparat.

    Pozdrawiam
    Grzesiek "Nomad_FH"

    p.s. swoją drogą - coś podobnego z tego co pamiętam miałem ponad rok
    temu - z tą samą kartą, tyle że wtedy ją tylko wywalało po zgraniu 1-2
    zdjęć. Ale że czytnik był wtedy z tych najtańszych i "wiekowy"
    uznałem, że to on się zepsuł.