  • 21. Data: 2009-02-05 21:04:54
    Temat: Re: Karta SD vs. SDHC
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    basti78 wrote:
    > Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał >
    > PS: Twoj post wygląda jakby kura pazurem nabazgrała, a myślałem, że to

    > a coś wiecej na ten temat?

    Zdania zaczyna się z wielkiej litery, kończy kropką, wykrzyknikiem,
    wiwlokropkiem albo znakiem zapytania (w zależności od potrzeby). Miło by
    było, gdybyś stosował inne zasady interpunkcji, np. wielokropek składa się
    dokładnie z trzech kropek...

    PS: Reszta zasad była w szkole ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 22. Data: 2009-02-05 23:55:13
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" napisał w wiadomości

    > Ale SD 4GB sa wyjatkowo malo kompatybilne. Jaka to drukarka dokładnie?

    HP Photosmart 7450. Amatorska domowa, ale swietnie drukuje zdjecia.

  • 23. Data: 2009-02-06 08:42:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Feb 2009, Mikolaj Tutak wrote:

    > http://www.allegro.pl/item538125197_sd_4_gb_platinum
    _nie_hc_pelna_kompatybilnosc.html

    > Nie no skad! Nikt absolutnie!

    Ja tak z czystej ciekawości - to "Platinum" to jakiś producent, czy
    (jednak) wzorem Kingstona i podobnych *marek* pakują we własny
    plastik (albo tylko opatrują własną naklejką) kupowane hurtem
    chipy innych producentów?

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2009-02-07 21:24:29
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > (jednak) wzorem Kingstona i podobnych *marek* pakują we własny
    > plastik (albo tylko opatrują własną naklejką) kupowane hurtem

    Nalepek pewnie ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj