  • 11. Data: 2009-02-04 21:10:23
    Temat: Re: Karta SD vs. SDHC
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Ajgor wrote:
    > Użytkownik "Jan Kowalski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli jesli chce kupic 4GB, to nie zyskuje nic :) Dzieki za odpowiedz.
    > P.S. 1000D obsluguje SDHC.

    4GB SD jest 2x droższe od 4GB SDHC. Ponadto 4GB SD ma duze szanse nie
    dzialac w drukarce :P

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 12. Data: 2009-02-04 21:13:12
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Szymon Osiecki wrote:

    > To miałeś do czynienia z jakimiś kiepskimi kartami SD 4GB :P. Miałem
    > kilka lat 4GB Transcenda SD w Canonie A610 i nie spotkałem
    > czytnika/urządzenia w którym by nie chciała działać :).

    Moge ci pokazac kilka, które działaja tylko do SD 1GB.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 13. Data: 2009-02-04 21:19:00
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    basti78 wrote:

    > chyba nie bez powodu zaden inny producent oprócz transcendenta nie
    > robił kart sc 4GB.....

    http://www.allegro.pl/item538125197_sd_4_gb_platinum
    _nie_hc_pelna_kompatybilnosc.html

    Nie no skad! Nikt absolutnie!

    > janko ma rację, ze to klony nie wiadomo po co, tylko problemy z nimi,
    > mi 2 karty poszły sie pier.......... ;) niestety jedna ze zdjeciami
    > druga danymi.......
    >
    > ja dziekuje za taki bajer............
    >
    > zdecydowanie 4GB to juz SDHC - to standard do tego
    > przeznaczony..........

    PS: Twoj post wygląda jakby kura pazurem nabazgrała, a myślałem, że to
    trudne w dobie komputerów...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 14. Data: 2009-02-04 21:32:50
    Od: Szymon Osiecki <s...@w...gazeta-pl>

    Mikolaj Tutak napisał(a):

    > Moge ci pokazac kilka, które działaja tylko do SD 1GB.

    Panie, ja nie jestem rolnikiem ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Szymon

  • 15. Data: 2009-02-04 22:20:57
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Szymon Osiecki" <s...@w...gazeta-pl> napisał:

    > To miałeś do czynienia z jakimiś kiepskimi kartami SD 4GB :P. Miałem
    > kilka lat 4GB Transcenda SD w Canonie A610 i nie spotkałem
    > czytnika/urządzenia w którym by nie chciała działać :).

    A ja potwierdzam słowa Janka. Tez miałem SD 4GB - właśnie Transcenda - i
    były z nim kłopoty. Niektóre czytniki go nie chciały widzieć, były też takie
    które wprawdzie czytały, ale zapisywać na nim nie chciały. Za to z
    Transcendami SDHC nigdy nie maiłem kłopotu (oczywiście w czytnikach
    kompatybilnych z SDHC).

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 16. Data: 2009-02-04 22:22:52
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał:

    > No właśnie o tej mówię i nawet nie wiem, czy istniała jakakolwiek inna
    > 4GB nie HC. Mam to specjalnie do Acera n311 i w starych czytnikach
    > (nieobsługujących HC) nihuhu. Sprawdzałem kilka.

    To ja miałem jeszcze gorzej - niektóre czytniki obsługujące bez problemu
    Transcendy SDHC 8GB miały problemy z Transcendem SD 4GB.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 17. Data: 2009-02-04 22:27:48
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" napisał w wiadomości

    > 4GB SD jest 2x droższe od 4GB SDHC. Ponadto 4GB SD ma duze szanse nie
    > dzialac w drukarce :P

    Ja wlasnie sie obawiam, ze SDHC nie zadziala, bo moja drukarka jest starsza
    chyba nic SDHC :)

  • 18. Data: 2009-02-05 08:16:27
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 4 Feb 2009 23:20:57 +0100, Marek Wyszomirski napisał(a):

> [...]
    > które wprawdzie czytały, ale zapisywać na nim nie chciały. Za to z
    > Transcendami SDHC nigdy nie maiłem kłopotu (oczywiście w czytnikach

    Jest zabawniej. Czytnik SD w FS AmiloPro v8210. XP i SP2 czytało bez
    problemu 4GB Transcenda SD. Po wgraniu SP3 przestało. Po krótkim śledztwie
    mi wyszło, że SP3 zawiera wcześniejszą poprawkę ale ze zmodyfikowanym
    jednym DLLem. Pod linuxem czyta dalej :).

    --
    Kojer

  • 19. Data: 2009-02-05 17:03:58
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał > PS:
    Twoj post wygląda jakby kura pazurem nabazgrała, a myślałem, że to
    > trudne w dobie komputerów...

    a coś wiecej na ten temat?

    --

    Sebastian

  • 20. Data: 2009-02-05 20:56:36
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Ajgor wrote:
    > Użytkownik "Mikolaj Tutak" napisał w wiadomości

    > Ja wlasnie sie obawiam, ze SDHC nie zadziala, bo moja drukarka jest
    > starsza chyba nic SDHC :)

    Ale SD 4GB sa wyjatkowo malo kompatybilne. Jaka to drukarka dokładnie?

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj