  • Data: 2010-06-22 15:58:28
    Temat: Re: Karta CF - coś w niej "goni"
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hvnfk7$tjp$...@n...onet.pl...
    > Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > LOL
    >
    > Zdjemij z siebie wszystko 'made in China" i idz pobiegac ;)

    przeczytaj jeszcze raz, potem poszukaj głębszego sensu wypowiedzi i sobie
    LOLuj jeden z drugim piewca marki chinskiej :) Kiedyś w starych kartach nic
    nie latało ale były droższe i robione gdzieś indziej.
    Teraz wszystko robi sie byle jak byle tylko tanio. A kto świadczy takie usługi ?
    Tadam Chińczycy :) więc w kartach coś lata, w silnikach do modeli trzeba
    przykręcać śrubki na kleju, przyklejać magnesy (to taka norma zapewne :)
    a elektronika zrobiona z wydmuszek wytrzymuje rok albo dwa.

    Mogę komuś pokazać mam w domu nieźle przechodzonego walkmana
    marki Sony, piękne cacko, do dej pory robi wrażenie, kosztował połowę
    mojej pensji kiedyś. Działa do dziś choć już prawie w rozsypce jest.
    Za 10 lat też będzie działać. Made in JAPAN :) Czy w obecnych czasach
    jakieś sony czy inny technics jest w stanie coś takiego wyprodukować ?

    O taki:
    http://i.ebayimg.com/18/!Bd!%29%28ug!Wk~$%28KGrHqUOK
    jUEq5KtgYCEBK2-D3RiCg~~_35.JPG

    Roger