  • Data: 2010-06-22 23:36:47
    Temat: Re: Karta CF - coś w niej "goni"
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, ale na rynek afrykański ;)
    > Do Unii nie wpuszczą.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    bardzo pocieszająca wizja :)
    Co do lutu... nie bede tutaj rzucal epitetami ale jakis czas temu napsulo mi to
    nerwow.
    Otoz elektronikiem nie jestem a mialem troche lutowania. Dopiero kiedy juz
    naprawde
    zaczolem uwazac, ze jestem kretynem i nie potrafie sobie zlutowac kabla
    dowiedzialem
    sie ze mam "unijna" (tfu, psa jego mac) cyne... + lutownice, ktora przegrzewa.
    Zejscie na drogę przestępczą i uzywanie nielegalnych produktow z halucynogennym
    i mutogennym (w imie ojca i syna itd.) olowiem + inna lutownica za 17zl sprawily,
    ze
    polubilem lutowanie :D

    Roger

    --