-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!postnews.google.com!news2.
google.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.hig
hwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.
pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
l.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 06 Jun 2012 18:40:22 +0200
From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20101027)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Karetka na bramkach autostrady
References: <1r6p8gpvmiaas$.z3nvxrvzraaq$.dlg@40tude.net>
<jqltoj$c3a$1@inews.gazeta.pl>
<hufmpas3dbp8.1lq6i1w6eg258$.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <hufmpas3dbp8.1lq6i1w6eg258$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <9...@b...softax.pl>
Lines: 54
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
X-Trace: 1339002002 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26686 83.18.189.42:60779
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3523
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453743
[ ukryj nagłówki ]J.F. wrote:
> Dnia Tue, 5 Jun 2012 23:29:54 +0200, yabba napisał(a):
>> Przeczytałeś jakąś wiadomość i się tym emocjonujesz. Poczekaj na więcej
>> potwierdzonych informacji. Niedługo zapewene ukaże się sprostowanie, że cała
>> akcja trwała 30 sekund, przycisk nie działał, pracownik z pilotem miał
>> przerwę śniadaniową, a kierowca zachował się bardzo przytomnie i rozwiązał
>> skutecznie problem.
>
> Chyba sie ukazalo
> http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,11874630,Incydent
_z_karetkami_na_A4_trwal_sekundy___Stracil.html
>
> Ile tym razem przeklamali to nie mam pojecia, ale najpierw bylo tak
>
> "Ratownicy podjechali do bramek, nie pobrali biletu i na sygnale stali
> według różnych relacji od kilkudziesięciu sekund do trzech minut, czekając,
> aż obsługa podniesie szlabany. Ostatecznie wyłamali zabezpieczenia i
> wjechali na A4. Tłumaczyli, że była to sytuacja zagrażająca życiu ciężko
> poszkodowanych ofiar.
>
> Tu firma Kapsch Telematic Services odpowiedzialna za pobór opłat na A4 nie
> dopatrzyła się błędu po stronie swoich pracowników. Bramki są bowiem
> samoobsługowe, więc nie było tam nikogo, kto mógłby pomóc w sytuacji, gdy
> kierowca nie wiedział, jak pokonać szlaban. Tymczasem - jak tłumaczą
> przedstawiciele operatora - wystarczyło pobrać bilet. Wtedy bramki
> otworzyłyby się same."
Czyli kierowcy mądrzy inaczej. Ale Futrzak będzie nadal twierdził że mądrzy i
niewinni :)
>
>
> A potem bylo tak
> "Incydent powtórzył się też jednak przy zjeździe z autostrady. Tam miał
> trochę inny przebieg. - Pierwsza karetka pojechała zbyt blisko zamykającego
> się szlabanu. W rezultacie system zablokował wyjazd - mówi w rozmowie z TOK
> FM Krzysztof Gorzkowski z Kapsch Telematic Services. Wtedy również oba
> ambulanse poruszały się na sygnałach.
>
> - Wówczas operator powinien czym prędzej podnieść szlaban ręcznie, jeżeli
> nie mógł tego zrobić elektronicznie. Zrobił to za niego kierowca karetki.
> Nie czekał, wysiadł z karetki i przekręcił szlaban. Trwało to trzy, może
> cztery sekundy, nie dłużej. Tak pokazuje monitoring - relacjonuje. Jak
> dodaje, ich pracownik w takiej sytuacji powinien zareagować szybciej,
> zwłaszcza że był przeszkolony na wypadek takich zdarzeń. Tymczasem reakcji
> zabrakło i dlatego stracił pracę."
Na pewno go wyrzucili za to że nie otworzył już szlabanu na wjeździe -- tak
wynika z logiki Fuczaka :)
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Następne wpisy z tego wątku
- 06.06.12 19:47 Artur Maśląg
- 06.06.12 20:14 Artur Maśląg
- 06.06.12 21:14 John Kołalsky
- 07.06.12 09:52 J.F.
- 07.06.12 13:22 mk4
- 07.06.12 14:19 RoMan Mandziejewicz
- 07.06.12 15:59 J.F.
- 07.06.12 16:20 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=